Saturday, March 24, 2012

kelmarin aku dah dapat kerjaya yang akan aku miliki nanti aku besar. thank kak ina. thank you abe rahimie.

insyaallah suatu hari nanti, aku akan bergelar seorang doktor! ye, seorang doktor. biarlah aku takut darah sekalipun, aku pasti boleh buat !

walau letih, aku kena kuat. sebab kalau kita ikhlas nak bantu orang lain, allah pasti akan bantu kita. bila lagi nak buat pahala. at least secara tak langsung dapat pahala. aku selalu sangat buat dosa. so, insyaallah! DOKTOR :)


ya allah, indahnya kalau betul betul aku bergelar seorang doktor. kan ? pakai baju putih, bertudung. eeeeei geram aku! tak sabar :D

tapi, andai allah dah tetapkan aku tak jadi doktor, aku terima. mana la tahu kot kot jodoh aku dengan engineer ke akauntan ke lecturer ke, kan ? who we are to know deeper bout us, kan ?

cuma sekarang, nak study betul betul. ( biar takda mood nak study pun. haha )

semalam pergi rumah kak ina, penuh doktor doktor datang. tak terkelip aku tengok. ahh tak kisah la laki ke perempuan ke. aku bukan minat, cuma geram nak jadi doktor jugak. haha

insyaallah, aku akan menyambung tradisi family untuk menjadi seorang doktor. mungkin doktor yang ke 10 / 11 dalam family aku. 

i will grab you !~