Wednesday, June 08, 2011

marriage :] 3 cousins in one month

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalamualaikum :)

alhamdulillah dah selamat tiga orang sepupu aku kahwin. first, abe apih. second, kak wani. third, abe yus. alhamdulillah, syukur sekali lagi sebab dah bertambah ahli keluarga. * makin berkembangggg :)

semalam belarak pegiii kemaman sebab abe yus punya isteri orangg kemaman. konvoi la 5 buah kot. 

bangun pukul 4.30 pagi lagi sebab takut tak ter-bangun. haha.

btw, dalam kereta aku ada ummi, aku, mimi, pokngoh, mokngoh, kakni. perghhhhhhhh~ memang gempakk habiss beb! haha

potpetpotpet dari start bawak kete sampaii lahh sampai kemamangg. NON-STOP! berhentii sekejap tu pun sebab makan HAHA. habisss semua benda dibahas. dari pasal kahwin sampaii la tazkirah. haha

kak ni? kihkih. memangg grrr gila dengan anak anak dara dia esp kak syarafina dengan k.alya. takut bebenorr tak kahwin. haha

&& tup tup cakap pasal aku kahwin? OMG OMG OMG! panas muka aku weh weh. merahhh >.< maluuu. kihkih

aku pun tanya la ummi. ummi, kalu umur 26 ke atas tu ore panggil anok daro tuo ko? ummi tak jawab. tapi mokngoh jawab, ho la. kalu tok nikoh 26 gak, ore panggil anok daro tuo doh la. daroh tok manis doh. errr? haha 

tiba tiba, mokngoh, nanti mu nok nikoh, keno nikoh awal awal lah. ngaji ngaji jugok. tapi keno mikir pasa maso depei nuh. aku pun sengihhh je la kan kan? aku nak cakap ape lagi? adehh --' masalah masalah. tak pasal pasal aku terbabit sekali :/ 

kak ni story moly pasal daughter(S) diaa. memang sepanjang perjalanan memang sakitt aku tahan perutt sebab ter-lalu kuat aku suka. 

dannnnnn ~~~~


kahwinn la abe yus dengan sekali lafaz. * abe apih kak wani pun sekali lafaz :) * nak tengok lagi gambar? click sini

ramai kan keluarga aku? ni pun hanya makcik pacik aku je datang. tak datang lagi sepupu sepupu aku yang gedebengg gedebungg bungg bungg tuh. kalau tak, memang ramaii habissssss! 

bila bergabung macik pacik sepupu, memang terkezottt la manusia yang tak pernah alami. memang gemgangg nak mampuss. HAHA tapii, macik pacik sepupu aku semua-nyaa sportingggg habiss. memang MANTAPPPPP lahh! * tagline azri.

sabtu depan, 18jun. tak sabar sabar nak amik gambar wedding lagii. dah mula bermesra bermanja dengan DSLR tercinta :) auwwww ~ haha


dahhh esok nak pegi ganu kiteewwww lagi :) bercuti! chow dulu, salam.


p.s : saya tak rasa apa apa bila saya tengok benda tu && saya tak rasa apa apa bila ummi selalu cakap pasal kawin :/



0 oh ye ?: