Saturday, September 03, 2011

birthday umi, 4 syawal

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


hari ni celebrate birthday ummi. walaupun simple, tapi tak kisah pun :) at least, aku buatt.


sangat simple, tapi mungkin amat menggembirakan ummi aku lah kot. even dia takda, tapi sudah cukup bagi umi dengan kehadiran sanak saudara, kot? hihi


new york cheese, secret recipy, serius aku tak pernah makan SR punyaa. agak mahal lah kot bagi aku, lagipun family aku tak makan benda mahal mahal. err --' tapi, aku korbankan duit aku semata mata ummi. bak kata chema, beli novel beribu ribu takpo, takkei la nok beli kek sebutir ko umi tokleh.


ummi, kakak sayang umi (:


celebrate kat pcb, tepi pantai. wiwiwiiwiwiw~ amat sesuai untuk orang bercinta lah kot. sambil sambil tengok pantai. huhu (:


lepas kat pantai, konvoi pegi rumah chechik tuk main mercun. main punya main sambil snap, lepas tu balik.


simple je kan aku story? aku nak tidur sebenarnya. chilllllll~


















0 oh ye ?: