Monday, January 16, 2012

god has no phone but i talk to him. he has no facebook but he is still my friend. he doesnt have a twitter but i still follow him.




ya allah, sungguh aku letih hidup sebagai student form 5 nih! letih yang teramat sangat. mungkin sedang mengeluh *sigh :(


mula mula tamrin, baru je sekolah dah ada tamrin. mak nyahh letih, terkejut, amaze, semuanya ada sekali! tapi, serius sepanjang hidup aku selama 5 tahun di maahad, tamrin 2012 yang paling syiokkk! tak shadid langsung (i cant speeling haha Xd), banyak rest! oh yeahhh, tapi malam sabtu hari tu, sangat takut! masa nak masuk dewan tuk ceramah, terdengar orang mitak tolong. actualy, bukan minta tolong tapi ? entahhlah. yang penting scary! kat lorong jalan maut, kot? 


lepas tu, ada pemilihan tuk sukan, kelab dan jugak badan uniform. aku pilih rumah hijau, persatuan math, PBSM. dan minggu ni, start balik lewat! oh goshh --'


sangat letih minggu ni. dengan homework yang tengah tunggu giliran untuk disiapkan, dengan kerja kerja persatuan, permainan yang menunggu, grrrr --' sakit kepala edenn. tadi, duit rumah hijau tak cukup! naik atas kepala aku pulakk --' balik rumah, terus tidur sampai pukul 9. tu pun nasib baik adik tolong kejutkan. kalau tak, sampai pagi esok lah aku bangun dengan berpakaian sekolah, stoking masih di kaki dan tudung masih terlekat :')


orang tawar nak jadi ketua lontar peluru, ketua syarahan etc, tapi semuanya tolak. dan sekarang, menyesal! haha XD semuanya hanya kerna aku takut tak siap homework. ----> ada hikmah :)




and now! seriously i need someone to inspired me! give me spirit to study smart. im lost right now! dulu, aku yang selalu bagi nasihat kat orang lain, jadi pakar motivasi untuk orang lain (kononnya) tapi sekarang? hidup aku sendiri terumbang ambing terkena arus lautan dunia. 


i am me, and if you know how to be me better, feel free to try. but if you dont, dont give me any crap about how unperfect i am. 


tadi, menangis! haha XD cikgu siti ni memang pandai main psycology! damn! haha XD cikgu,saya sayang cikgu sangat sangat, sebab cikgu dah membukakan mata saya. cikgu, entahlahh. sungguh saya respect cikgu. terguran cikgu bernada lembut, tapi cukup sinis dan menusuk kalbu jantungggg eden --' cikgu, cikgu yang terbaik yang pernah saya ada. cikgu macam ummi kedua. serius :') cikgu, esok saya present. saya akan buat yang terbaik hanya untuk merawat luka di hati cikgu, tidak lagi meninggalkan calar calar hina tahun lepas, seperti yang cikgu cakap tadi :( sedihhh --' terkedu bila cikgu kata gitu.

dan, OMG aku terkelu dan ter-apa apa semua benda tu. haha XD susahnya aku nak alami semua benda ni. tapi aku sendiri yang mulakan, jadi aku sendiri yang kena akhirkan. menyesalnya aku sebab berperangai bodoh, tak matured dulu :( aku ingin adu pada someone, tapi entahhla, aku tak percaya pada sesiapa. aku rasa semua orang kecam aku, grrr --' susahnya nak selesaikan, tapi untuk aku akhirkan, mungkin selamanya tidak. ego && malu bercampur aduk :( mungkin, biarlah ia ter-akhir dengan sendirinya. terkambus dengan sendirinya.


haha XD orang kata tak salah kalau kita nak berangan sebab itulah impian :) tapi angan angan aku bagaikan debu. lari dibawa angin. kejam. sangat kejam! 




sad moment when things, feelings or people change when you least expect them to. 

p.s : before i was hated by everyone. the tiny-est mistake i make, would make everyone to go up against me. i was treated harshly. it made me sad. why is life so unfair?  and now i have changed myself. more than my personality, i  will change my appearance. hoping people will treat me gently and nicely. but nevertheless, it makes me even sadder. knowing how unfair the life really is :( haha >.<


i am sad and no one sees it :( if i was gone, would anyone see it? 


people, before you judge my life, my past or my character, walk in my shoes, walk the path i have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter. will you? remember, everyone has a story! when you have lived my life, then you can judge me. 



0 oh ye ?: