Friday, February 03, 2012

1 Feb - melakar sejarah

okayyyy sangat happy bila dengar kenyataan tu. haha XD first time bebeh ada orang suruh aku up-kan sikit volume suara aku. dia cakap tak dengar aku cakap. oh mai oh maii, aku rasa aku nak pergi dekat dia dan peluk sambil kiss muchy muchy! haha XD


awak! serius, selama ni semuanya cakap suara saya lantanggggggg terlantangggg-nyaaa. sampai ada orang suruh aku control sikit bila aku cakap. tiba tiba kau suruh aku up-kan sikit suara aku ? ya allah, takke rasa nak menangis terharu tuuuu? haha 


aku cakap kat umi. nak tahu reaksi ummi ?


aku : ummi ummi! ummi nok tahu dok, ado ore suh kakak derah sikit soro sebab yo tok dengar. hahahahahahhahahaha
umi : ehhhh? acu tanyo dio molek. berfungsi dengei molek dok lingo dio tuh? kot kot tok betul celoh celoh mano lah nyo sapa tok leh dengar soro anok aku supo pelaka nih. hahah


OMG ummi aku, memanggggggggggggg ibu yang baikk ! terrr :] haha.


tu laaa, aku sendiri pun rasa pitch suara aku tingggi nak mampusss! sekali aku hentamm, nahasss! ala ala iklan strapsill (wrong typing) tu lahhh. yang kat plkn, tiba tiba melayangg khemah sebab kuat sangat. errr --' 


btw, thanks ya awak :) awaklah manusia pertama yang cakap suara saya slow selama saya hidup selama 16 tahun. ye awak, awak yang pertama dan insyaallah saya harap bukan yang terakhir. haha XD 






amacam ? terkejut ya tengok aku kaler kaler ? hahA xd 

0 oh ye ?: