Thursday, March 08, 2012

UBB 1



taraaaa exam dah habisssss. rasa nak melompat lompat terkinja kinja depan kelas bila keluar dari kelas ( okayy tipu ) serius rasa macam ada something yang terlekat, rasa macam tak buat all out. KONONNYA TAK PUAS TERRRR --' haha :D


so far, alhamdulillah lah jugak sebab bermula dengan krengggg tapi berakhir kegembiraan. 


ahad - BM PSI AH SEJ 
isnin - BI KIMIA
selasa - BAT FIZIK
rabu - BIO FT ADDMATH
khamis - MM PQS


BM BI BAT, 
oh mai geeeeeeeee krenggg gila. aku tak boleh jawab tak boleh jawab. ini tidak adil tidak adil bagiku ( style yuna. haha :D )


AH FT, 
okayy setel done ! boleh jawab insyaallah. dan FT merupakan subjek yang paling cepat siap - 3 minutes only bebehhhhh. haha


PSI PQS,
insyaallah boleh ! oh yeahhhh <3


SEJ,
50 - 50 . antara A atau B.


FIZIK,
insyaallah target A tapi bukan A+ sedihhhhhhh


BIOSLOGOS,
konfirm 100% punyeee. tengok kalau tak percaya. iyeee, i tahu. i memang bijak sangat sangat. tak payah puji. ye ye, i tahu i cerdik sampai nak menangis, nak tercabut jantung aku bila jawab. disebabkan aku happy boleh jawab, last last aku koyak kertas bioslogos tu. memang bijak kan i ? haha :D bioslogos paling 'mudah'. serius. memang betul betul easy lah kan ??? hahaaa :D aku rasa bioslogos lagi 'senang' dari arab. eh arab? oh gerrrrr >.< kihkihkih


KIMIA,
60 - 40 kottttttttttttt. haha :D boleh jawab jugak tapi tak boleh jawab jugak. alehhhh sama je, tak boleh jawab jugekkkk ! frust :')


ADDMATH, 
huwa huwa huwa salah buat 7(c) ! entah kenapa tiba tiba blank macam tak pernah study. kesal. dah la semput aku nak jawab - tak cukup masa. bila hantar tu, aku tengok my sayang sayang - sarah menangis. mungkin sebab sarah selalu dapat tinggi, sebab tu la dia cry crying. dah la dia sedar yang dia buat salah tu masa exam, masa tu tinggal 5 minit lagi. so ? nak buat apa lagi? sapu dan buat semula. aihh tak sempat sayanggg. last last, tersengih tengok kertas dan lambai lambai cakap innalillah sambil air mata taktaktak jatuh. masa aku cakap dengan sarah tu, aku tengok ada air mata kat pipi sarah. dan entah kenapa aku pegi sapu air mata tu. terpakuuuuu, speechlesssss ! tapi buat tak tahu je, dalam hati 'eh buang tabiat ke apa aku nih ? ' haha :D dan graf pulekk, aihhh buat masalah ! tak pernah pernah aku buat graf addmath bab linear law y-intercept dia negatif. rasanya dah banyak aku buat latihan graf. rasanya ada la sampai seribu dua ribu tu, alerrr biase je tuuu. haha ( kalau percaya, memang sah sah la krengggg. padahal satu pun aku tak buat. hahahaa ) kesian kat kawan aku. dia buat rapat la graf kan, tup tup tak leh sambung sebab dah sampai limit. jadi, amik inisiatif lain dengan buat pulak garis garis bawah graf. OMG OMG OMG nasib baik aku tidokkkkk. 


MM,
rasanya boleh A+ kottttt. okayy gelakkk lah wehhh. haha :D aku saja test test nak ceriakan hati yang gundah gulana nihhh. 


overall, aku target 6A ke atas. A plus plus ke A bulat bulat ke A minus minus ke, i tak tahu. i tak kira! kena 6A jugak. kalau tak, i tak nak study. haha :D menyampahhhh !




kawan kawan aku, grrrrr mencikkkk! haha :D tiap kali aku nak cakap je, mesti 'ahhhhh toksoh bua ah mekda. nipu la kuat. gapo gapo hok mekda oyak, keno tapis belako kalu bab study nih'


so, bila aku cakap aku tak study, mesti mereka 'switch on switch onnn.' ( switch on tu merujuk ala ala filter telinga dia lah sebab kena tapis apa dulu yang aku cakap. ) sampai aku rasa sakit hati. :D haha


aku rasa nak sepak sepak. masa kimia, contoh. semua cakap takleh jawab takleh jawab. fina cakap, 'maso ore jawab kimia tadi, ore bayei ko ain ng mekda jah' tiba tiba rasa, wahhhhhh budak pandai puji aku terrrrrr --' haha :D so, mereka pun tanya aku lah. 'da! mesti yo buleh jawab kei?' aku pun jawab, 'not bad la. tapi payohhh. eh tok leh jawab la. payoh payoh.' dia pun cakap, 'ah nipuuuu! bo ah dengar mekda oyak gapo gapo. nipu belako. koya tokleh jawab tok tehei nyo'


lepas tu, haaaaaa BIOLOGYYY ! haha :D bila keluar, muka aku mungkin nampak macam terdesak benarrrr kot. aku pun cakap, 'mekyahhh! ore tokleh jawab bioooooooooooooooo. cayo kei cayo kei? dayah cakap, 'dok jugokkkkkk!' aku cakap, 'aku konyok ketas pun mu tok cayo lagih? gerei la aku ng mu nih.' dayah pun cakap, 'ho ho cayo.' haha :D


sekarang ni, semua kawan aku boikot aku. asal aku cakap aku tak study, mesti dia cakap switch on switch on. sedih tahu tak hati ini. hohohoohohh


okayy last - minggu depan cuti. terbayang bayang novel apa semua. tapi spoil bila teringat SPM. >.< tapi yang pasti, untuk aku study minggu depan, sangat ajaib andai itu terjadi. haha :) pelissss you guys, tolong percayaaaaaaa. haha :)




assalamualaikum.


p.s : untunglah awak boleh pergi umrah. saya jeles --' doakan kejayaan saya di taman raudhah ya ? 



0 oh ye ?: