Sunday, April 01, 2012

seminggu aku tak online and it looks like wahhh ohsem gitu kau tak online nooo. haha :D - nampak sangat aku selalu online >.< 


hari tu internet aku tak jadi. aku ingatkan rosak, rupa rupanya tak bayar. haha. hari rabu baru ni, aku mesej kat ummi suruh ummi bayar. masa kat rumah, ummi aku cakap macam ni lah,


i dont want to continue any connection anymore!

cer teka reaksi aku ? wahahahhahaha maluuuuuuuuu --' bila aku dengar, cepat cepat aku naik bilik dan air mata jatuh menitik. haha :D macam entah apa apa kan ?

tapi jujur, dalam hati cakap 'ado la hikmah tu bakpo umi toksei sambung streamyx. cer mu tengok diri mu lonih, tok rajim pun baco rumoh. kalu ado tenet gak, online sokmo. maso mano nok study tok tahu lah. bekalih hikmah dio nok suh mu puas, pahtu mesti la mu baco jugok sikit sikit. '

bila aku fikir, macam bodoh pun ada. air mata jatuh, tapi dalam hati happy sebab dah takda lagi halangan nak study. aku tak pasti air mata itu untuk apa. haha :D 

btw, aku dah habis citer CITY HUNTER. horayyy horayyy! aku rasa happy sangat sangat sebab dah habis cerita tu. bayangg la, tiap tiap hari aku tunggu hari ahad, nak tengok city hunter dalam astro. bila tiba hari ahad, memang excited nak mati.

ada la hari tu, memang letih sangat sangat, solat maghrib pun memang lambattttt gila. lepas tu tidur balik. pukul 8.35 aku tersedar. teringat kat city hunter, terus cepat cepat aku mandi dan pegi tercongok depan tv. haha :D 


hmmm, aku sendiri pun tak faham dengan diri aku sekarang nih. dah macam sinaran SPM tu makin hilang. aku sedih sangat. rasa macam dah tak berguna lagi. dulu, bila cakap je pasal SPM, mesti nervous. sekarang? entaahhhhh ! 

aku rasa lah kan, banyak banyak tahun yang pernah aku hidup, tahun ni la tahun yang paling aku malas. serius, langsung tak tipu. tahun tahun lepas, even aku tak nak study pun, aku pegang la jugak buku. tahun ni, memang tak pegang buku langsunggggg !

kalau bulan 6 ni tak berubah berubah jugak aku nih, memang konfem hancuss lah result SPM aku --' takutttt, someoneee! please, really need you.

SPM, PLEASEEEE! I EXTRA NEED YOU, BUT WHAT HAPPEN TO ME RIGHT NOW ?????????

0 oh ye ?: