Monday, August 20, 2012

1 Syawal 2012

hello everyone (: disebabkan semua blogger yang aku follow dah post pasal raya, jadi nafsu untuk post jugak membuak buak di dada. haha ^^

post kali ni takda cerita mana lah KOT. let picturesssss tell you guys everything (: 

sebelum tu aku nak tanya, APA PERASAAN ANDA KALAU DSLR ROSAK PADA PAGI RAYA???

first raya, 1 Syawal iaitu semalam. seperti selalu, memang takda pergi jalan mana mana pun. just bertenggek kat rumah orang tua ummi baba. mula mula tu pergi rumah mek yakni tepi rumah aku. aku tak makan pun kat rumah nenek aku tu sebab aku tak tolong pun masak DEPAN MEREKA. leceh la. sebenarnya kan kan, banyak aku tolong mereka. tapi aku buat kat rumah, dan mereka tak nampak. jadi, umphhhh faham faham ah kan mulut orang? atotototo~ hikhok ^^





lepas tu tengok orang makan tanpa ada nafsu pun. kuasa diet masih menguasai diri kuh~ haha XD tak terliur pun sebab hmmm hmm entah. mimi kan, malam solat tasbih tu, dia cakap, 'mi, esok mimi nok makei puah puah.' aisehhh mimi. macam la dalam bulan puasa ni tak makan. puihhh --'







lepas tu balik rumah gunonggg. horeyyy! aku rasa nak loncat loncat. tapi baba aku buat lambat lambat. terus ummi suruh aku drive. baru je aku nak drive, baba pun datang. okay lah takda rezeki leww tu kan kan?

sampai kat gunong. salam salam, then apa lagi? bergambar lah weiii ! haha (:






heeeee~ muka frust sebab DSLR rosak --'
tu je gambar yang aku ada dalam simpanan aku. yang lain semuanya ada dalam camera cousin aku, kak ijah. entah bila la boleh tengok gambar tuu *sigh


aku suka gambar ni even muka aku buruk --' ummi, kakak cinta ummi. 



lepas tu balik. lepas tu tido. lepas tu bangun nak pergi TEMAN. lepas tu aku drive. ngehngehngeh~ baba aku ternganga beb tengok aku drive! hikhok ^^




- sayang family sayaaa (:

0 oh ye ?: