Sunday, August 12, 2012

Addmath Trial


seriosly i give up with addmath. give up tahu tak? give up! aku letih dah nak layan kerenah addmath. aku sayang addmath, tapi kenapa addmath dulu je sayang aku? KENAPA TIDAK SEKARANGGG? 


A : apa persiapan kau untuk addmath esok?
B : aku dah ready nak keluarkan air mata aku esok. tu je persiapan aku.

betul jangkaan aku. memang aku tak dapat kawal air mata aku menitis buat sekian kali depan kawan kawan. HANYA KERANA ADDMATH. hanya addmath boleh jatuhkan maruah aku, hanya addmath boleh aku down. feel like arghhhhhhh AKU SAKIT JIWAAAAAA.

tadi hujan sebelum sampai kat sekolah. hujan lebat sangat. then aku tak hafal satu pun lagi bio, just buat soalan macam tu je. hikhok ^^ kebetulan atas kereta nak hantar iwe, rasa macam tak syiokk lah pulak kalau tak hafal bio sebab aku ni bukan terror mana pun. so aku decide nak hafal. hahahhaaXD aku amik risiko yang sangat tinggi sebab aku just pandang rendah kat bio paper 1.

masa sampai sekolah dah pukul 8, semua dah masuk. boleh pulak aku buat hal tak bawak slip trial. haaa, jadi sebagai denda aku boleh masuk 10 minit selepas tu. gila mak kau aku masuk lewat sedangkan aku langsung tak hafal? masa 10 minit ni lah aku gunakan sebaik mungkin pergi duk kat tempat tersorok dan hafal. haha ^^

bila boleh masuk, terus grab pensel dan bukak soalan bio P1 terus buat buat buat tanpa pikir salah ke betul. tapi alhamdulillah boleh jawab. nasib baik semua yang masuk aku dah faham apa yang ada dalam tajuk tu. dalam 8. 45 dah siap. 8.13 - 8.45 aku buat 50 soalan bio. bukan apa weh, bukan sebab expert buat awal, tapi sebab pressure yang terlampau dan otak pulak cakap, 'addmath addmath addmath.' pressure otak akuuuuu ^^

nak dekat pukul 9, aku pun bangun. eh betul ke jadi orang first bangun sedangkan aku orang last masuk ni eh? biar betik aku nak bangun. maluuuu ^^ tapi aku kuatkan semangat bangun then hantar. cikgu tengok semacam je kat aku. erk >.<

lepas siap hantar, terus aku ready untuk addmath. hahahha XD see how much i realy care + love bout addmath? sanggup aku korbankan benda lain untuk addmath. risiko tinggi tu tau aku hantar awal paper bio.

sangat berdebar masa buat latihan addmath. rasa pening pening lalat pun ada. lepas tu nak masuk lah dewan. okay tak nervous pun --' even dalam hati aku sendiri tak tercakap perasaannya. haha

masuk, okay relax cool down bebeh. bukak soalan, oh ini ke oh yang tu ke oh soalan ni ke oh macam ni ni nak jawab oh senang je ni oh mak kau mampus aku dapat soalan ni eh ni soalan jenis darri planet mana pulak ni aku tak pernah tengok pun eh ni ni soalan nak bunuh aku ke apa ni weh

yang anehnya kan, just cool. buat je. tapi bila lama lama tu tapi otak still kreng tak berfungsi, memang allah bantu akuuuuuu! bila dah habis masa jawab, aku still jawab! haha. aku tengok sarah bangun. then aku tanya. sarah! boleh prove dok sin 2x tuh?  sarah cakap dapat, dia pun cakap cepat ah tiru. OMG aku rasa nak nak je aku tiru. sarah bagi aku tiru sebab selama ni kalau aku tengok sarah blur, aku tolong jugak sikit sikit masa nak hantar paper. hahaha tapi biarlah, aku nak result atas kemampuan, kebolehan aku sendiri.



hantar je kertas, aku rasa macam nak menyempak je muka aku then tanya apa yang aku buat soalan addmath tadi eh? lepas tu, ya allah boleh pulak aku salah straight untuk soalan graf bagi sin. aku tak perasan langsung ada modulus. eh bukan tak perasan pun, tapi entah AKU TAK TAHUUUU APA DAH JADI DENGAN OTAK AKU TIME TU. yang aku tahu, 8 markah aku freee free terbang melayang oh melayaannggggggg. aku tanya orang lain mereka betul tak buat graf tu, semuanya cakap betul. startlahhh sesi air mata ini menitis. wahahaha~ 

aku tak dapat kawal air mata. tapi aku rasa midyear lagi worst than this lah kot air mata aku mengalir dengan lebat. sekarang still aku dapat blogging even aku tak dapat jawab addmath dari midyear baru ni. midyear baru ni boleh dikatan 24 jam air mata aku menitis. 



midyear baru ni, even worst aku dapat A. aku harap sangat addmath kali ni dapat A. aku tak nak down! pelisssss. tapi kali ni aku betul betul tak dapat jawab. hmmm --' tapi alhamdulillah tak se-pressure midyear.

dayah cakap thanks kat aku sebab ajar dia addmath tadi. okay sangat bangga bila ada orang cakap terima kasih. tapi aku just senyum sebab tak mampu nak gembira sebab masa tu aku menangisss. hahaha XD aku sangat happy bila kawan kawan aku berjaya lebih lebih lagi kalau aku antra sebab mereka berjaya. hikhok ^^

oklah, lupakan addmath kan kan? ada lah tu hikmah. tak payah pikir sangat lah kan kan. mesti nanti kejap lagi ummi sampai, ummi tanya macam mana addmath dan air mata pun menitis lagi. errrrrr. 


jika anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah anda lakukan.

still ada paper bio, mathmode and last fizik. fighting fightingggg !!!



trial (: 

0 oh ye ?: