Thursday, August 23, 2012

otak dah berkarat T.T


semalam try bukak buku. sekali lagi ditegaskan, hanya TRY TRY TRY (: bukak sekejap, tak sampai 5 minit pun dah tutup balik buku tu. masyaallah, langsung tak ingat apa apa. tengok soalan ni, eh ni tajuk gapo eh? tengok soalan tu, weh! ni aku beso wak doh ni. tapi tajuk gedio doh eh? tengok soalan lain, eh aku tok rajin belajar pun aku sero tajuk nih

ya allah,sungguh aku cakap. rasa memang dah berkarat tahap apa pun aku tak tahu dah. memang grrrrrrr. ya tuhan! spm ada 72 hari je lagi. ya allah!!!! memang sejak habis trial baru ni, langsung tak pegang buku. dan sekarang? aku boleh imagine betapa karatnya otak aku sekarang ni. tertutup terus pasal study.

raye tu cam acid yg neutralise kan buku yg umpama alkali - raja safarin.

sekarang sangat sangat berdebar bila first time bukak buku tak tahu apa apa. tak pernah terjadi dalam hidup aku. OMG!!!! geramnya aku dengan hotak aku niiii. itu salah aku sendiri.

so, mood raya dah takda langsung. yang ada, mood study. huahuahuahua~ tapi serius. memang la aku tak minat study. cuma cuma errrr. kena kuatkan semangat jugak !

ok assalamualaikum T.T

0 oh ye ?: