Sunday, September 30, 2012

Pecut SPM


esok dah masuk bulan oktober! that's mean i still have a few dayssss more to struggle SPM. memang diakui aku suka sangattt online. tapi dari dulu lagi aku dah cakap yang aku akan start pecut bulan 10.

so, esok! haha (: malam ni aku nak tido puas puas dan aku akan qada' balik masa tidur aku untuk bulan oktober, november, december bila habis SPM. 

so, wish me luck guyss :) jadi, aku telah deactive-kan facebook aku, untuk sekian kalinya. haha :)




aku akan re-active balik facebook aku pada 8 oktober ; if only hati aku tak cukup kuat, hati aku cukup rapuh, hati aku still buta taknak percaya kebenaran. if onlyyy --'

kalau hati aku kuat dan gagah perkasa ^^, aku akan re-active facebook malam raya haji dan raya haji untuk upload gambar raya. then, off again. hihi ^^

ok chowwww. btw, thanks for the status yaww! at least aku sedar siapa diri aku. memang la agak frusttttttt ^^ tapi normallah lah kan? namun, dari jauh sudut hati aku, aku bersyukur sangat dengan apa yang telah terjadi dan alhamdulillah doa akan yang pahit itu termakbul :) i will alwayssss smileee and dont wanna be a 'debek' girl. not anymore! haha :)

spm, focus for it! struggle for it! strive for it! and beat for it. 

p.s : semalam first time aku drive pegi tusyen malam. ALONE. masa atas kereta tu, sengihhhh je memanjang. wahahhaha. 


0 oh ye ?: