Sunday, November 25, 2012

aku cuma nak bagitahu. aku mintak maaf andai fizik aku tak dapat A. sebab aku dah putus asa untuk terus berharap dapat A setelah 12 markah free free hilang terbang melayang :/


'never regret anything that has happened in your life, it cannot be changed, undone or forgotten so take it as a lesson learned and move on.' and dont you ever say that you give up. past is past. you still have your future.and ALLAH is always be your side :') - AA

dan sekarang. aku rasa give up nak move on and move on. haha :/ silly me lah kan? aihhh! takk aku kena bangun kuatkan semangat jugak. lupakan paper fizik yang agak phewww tu. 

fact : selama ni aku tak pernah rasa berdebar spm. dan tak pernah rasa tengah spm pun sebenarnya. tapi bila keluar je dewan lepas fizik paper 2, yesss baru berdebar dan rasa 'eh mekdaaa!mu jawab soalan spm lahh saknii. buleh mu jawab bodo bodo gitu dih?' emmmm.nothing much too say. assalamualaikum.

0 oh ye ?: