Friday, December 07, 2012

It's over


seperti yang telah diuar-uarkan. hikhik SPM telah tamat.it's just over bebeh. OVER :) secara ringkas (konon) aku nak cakap yang aku tak percaya spm dan habis dan emm emm lepas ni aku tak payah pakai uniform sekolah lagi. hoo hooraayy tapiii kan aku dah start rindu la dengan kawan sekolah bagai lagi. okay silly silly sillyy meeee.

emm emmm sebenarnya.serius aku cakap tanpa selindung tanpa sebarang unsur penipuan dan penindasan.acehhhh :) aku rasa diri aku masa spm paling worst. langsung tak preparee. mungkin sebab aku dah all out (sila gelak sebab aku rasa 35% je betul.hiks^^) masa trial hari tu sampai aku rasa letih muak bosan dah tengok buku. im tireddddddd alreadyy! serius.

so masa malam spm tu, boleh dikatakan semua macik macik aku call cakap 'kakak buat molek esok. shahira buat molek.' and sooo onnn. ummi cakap, 'debar le tuuu.' ok takda maknanyaaaa. haha percaya tak? even malam spm, aku boleh lagi terlengguk tengok tv. hahaha ^^ tak silap aku rasanya aku hanya study tak sampai pun 45 minit. lepas tu terus hari SPM.5dec. haha :) cool kan kan?

masa hari first exam. phewwwww tengok kiri kanan semuanya study. meeeeeE? OMG teruknya i~ boleh lagi aku lepak lepak.masa nak masuk dewan tu je revise sikit sikit kata kata syok nak letak dalam essay. perasaan? nothing. happy pun tak kecewa pun tak (aku tak faham kenapa aku taip kecewa.malas nak backspace) berdebar apatah lagi lah weiii. masuk dewan, sengih macam orang bodoh. hahahhaa XD



duduk je dalam dewan. aku terus tanya diri aku, 'weh! mu ni gilo ko apo eh? mu kaba dok mu tengah spm nih? common common bebeh. adrenalineeee please keluar. need energyy! haha sampai hari last exam pun langsung tak berdebar. err errr kecuali hari addmath. memang phewww berdebar bagai nak runtuh jantung aku. haha :)

kecewa? aku tak kecewa even memang aku tak boleh jawab langsung.tapi still aku tersenyum happy. i dont know why.sampai fizah tanya aku lepas paper sej (cikgu aku tak boleh sebut perkataan sejarah sejak hari tu.tapi terpaksa sebab geografi sebab kami fobia dengan sejarah.haha) 'daaaaa.mu boleh jawab ko sejarah tadi?' 'dok.' pah mu sengihhh po buleh jawab jah?' 'entah.' haha. 


cumaaa emmm lepas paper bio 2, aku rasa kecewa yang teramat sangat! yuppp.air mata jatuh even hanya setitik. sorry.aku tak mampu nak kawan perasaan kecewa sebab memang perghhhh 'senang' sangatt. takda soalan senang lagi kewwwwW? umi aku datang jumpa aku masa gap paper 2 dan paper 3, datang bagi nasi ulam kat cikgu. aku tengok umi, terus cakap 'kakak tokleh jawab.' terus aku amik dan blahh. tertitik lah air mata. hmmm (eh aku rasa mata aku nak berair lahhhhhhh --') 

aku makan nasi tu dengan kawan kawan. banyak satu. kedua niat sedekah. acecece tak ah wehhh. aku nak kongsi dengan kawan kawan aku lahh. takkan aku nak tinggal kawan kawan aku pulak pergi beli nasi dan bazirkan duit sedangkan aku ada nasi yang banyokkk kan? believe it or not.aku makan nasi 2 kali tambah, banyak weiii. tapi aku still lagi lapar. aku makan nasi tanpa perasaan. suap suap suap dan just suappp. ohh maiiiiii~ macam paper addmath midyear lah pulak. tapi aku rasa yang tu lagi worst kot sebab air mata tumpah dalam meehon yang aku makan lagi. haha >.<

okay bila paper last hari tu. haha XD memang aku tak ingat apa yang aku buat sebab aku pakai hentam sajaaa. kejap kejap tengok jam. kejap kejap tengok jam. do you know how desperate i ammmmm? haha 'masa sudah tamat. sila letakkan pen anda.' terus aku tengok nadyaaaa ho hooraaayyy. haha aku memang rasa nak tempik tempik aku merdekaaaaaa! haha :) lepas siap paper, tengok kiri kanan dan semua cakap yes yesss. haha :) lepas tu amik gambar tanpa henti. klik klik klik. haha :) 






then. bermulalah sesi conteng baju kasut. haha :) okay sangat syiokkkk lahh :] 




okayy happy. lepas tu malam tu pergi makan chim chum. aku pakai jubah meha. tapi singkattt.aku belasah pakai! haha.then aku pakai seluar. nampak macam baju punjabi pun hadoo. dan tudung? okayy bila aku pakai. 'eh macei ustazah la akuuu. ayu nyohhhh.' okay foineee perasannn. haha tapi serius aku tak pernah pakai gitu. dan timbul perasaan? biarlah.aku saja yang tahu hokeh!



memang best lah makan hari tu. mantopppp :) thank you sahabat. 








dan emm emmm sorry sebab bawak laju hari tu.tersangat lajuu sampai aku pun rasa, 'ya allah kalu mati gano mekdaa? baik keno maroh dari mu masuk kubur lah shahira.' im sorry friendss. 


okaayy. tu je lah kot :) ringkas kan kan? haha XD sebenarnya aku nak hadpet blog pasal jamuan semalam. tapi aku tak tahu kenapa blog ni cakap gambar awok ttu besar gedabak. so tak boleh upload. kalau nak upload jugak, kena bayar. biar dok pung. hambo toksei eh bayar bayar nihh. haha 

tapi nanti aku nak buat jugakk! do i care even tanpa gambar punggg? haha

assalamualaikum. 

p.s : sabar je lah sapa yang follow blog aku tu sebab aku pasti hapdet tiap hari tika aku boring. haha :) so, sila unfollow me pleaseeee.

0 oh ye ?: