Monday, February 04, 2013


kelmarin, 3 feb, KEX ada buat CRAFT. tak ingat sangat CRAFT tu stands for what. tapi huruf F tu stands for futsal (:

seriously, sangat sangat fun, ohsem and so onn. kami tak menang apa apa pun. best team, best cheerleade, juara futsal, bukan milik kami. tapi tak kisah pun. haha :D 

Sorry guys .. But we did gain a lot today and each day we've got closer and closer .. :D .. that's more important to me .. and the real trophy to me is u guys. - Aizat
 futsal membuatkan aku rasa kami, fuermanza members, makin rapat, dekat antara satu sama lain. bila tengok the guys main, cheerleader sorak sorak bagi semangat even kadang kadang sakit tengkak -.-' tapi semalam, aku rasa sorakan aku tak all out sebab entah. 




okayy. futsal jugak unite semua group KEX. group 1 - fuermanza. group 2 - x-guzea. group 3 - domus nowvae. #aku mintak maaf kalau ejaan sangat sebab salah kamu semua jugak sebab pilih nama yang terlajak cunn sampai aku nak sebut pun tergeliut lidah. haha (:

okay. let me speak the truth. duluuu, masa aku form 5, (aku rasa dah lamaaaa sangat bila sebut DULU. haha :P ) aku kenal sorang junior nih, dan abang dia sangat perghhh. nampak bagus! then, it's okay it's alright. i didnt care about it, about him. at all.

nak dijadikan cerita, masa kex, aku tertengok dia. the real of him! dan aku rasa macam, 'eh macam kenalll?' then aku cakap lah kat kawan aku, then gelarkan dia - tak sanggup aku nak cakap, but, seriously, im just kiddingggg about it.

dan, aku jugak tak sangka dia top 3 speaker tuk public speaking. nak nak pulak tajuk dia pilih, sama dengan tajuk aku - islamophobia. turn present pulak sama - the last. dan semua macam 'eh daaaa? samo lahhh tajuk and turn?' dan aku, 'oh eh? hahahaha

masa hari selasa, KM suruh top 3 speaker ke depan dan ceritakan apa yang kita rasa. aku, ayie, g pergi lah depan. then g,ayie pun share. time aku, aku menangis. wuhuuuu maluu -.-' tapi, yang lagi parah aku terkeluarlah cakap pasal dia sebab malas nak cerita panjang lebar. dan entah kenapa, mulut aku terkeluar 'doh la semak.' depan semua group aku. dan mereka terus yeahh perli aku. terbongkarlah segalanya. cisss! haha sampai sekarang, bila mereka jumpa dia kat KEX, terus 'eh eh daa. doh la semak lahh. hahaa' i just? 'sedoooo sepsep mung.'  

kat futsal semalam. memang aku kena habis habisan dengan group aku. lebih lebih lagi dengan G bila dia, aku, kaktie cakap. memang teruk aku kena. dia pandang aku semacam, dan yeahh i shouted at him and said, 'jangei mikir pelik dehhh.' dan, OMG aku rasa malu teramat sangat. padahal takda apa punnnn. 


semalam, aku selalu pegang huruf F. dan mereka sangka F tu sebab nama dia. what theeeee lah weh! tapi biar. biarlah apa mereka nak fikir sebab memang. memang guys dalam group aku nih, kalau ada point sikit nak kenakan aku, memang kena habis habisan. macam LION. sampai sekarang mereka gelarkan aku LION - AUMMM. tapi serius, aku tak kisah pun mereka nak gelarkan aku lion, sebab aku memang suka singa pungg. sebab singa itu gah! haha (: dan itu jugak merapatkan ukhwah kami. uwekkkk. haha :P

dan tadi, kuasa allah, pakai baju warna sama. memangggggg teruk kena! seriously sedooo. alaaaa, apa nak kisah. aku puji dia semak, sebab memang truth pun dia semak. tapi, tak bermakna aku minat dia pungggg. 



tengokk. betapa semangatnya kami sorak untuk team. tapi masa ni dah part yang last last. memang peyi suara totally out. dah la hari ni presentation. nasib baik semua masih ada suara. haha (:

i had fun yesterday! im sure i'll miss this moment. forever! 

aku sayang group aku. dan cukuplah sekadar aku kata, apa yang aku dapat kat KEX, lebih dari segala galanya. hanya sesiapa yang merasainya saja yang dapat faham apa yang aku benar benar maksudkan sebab untuk ungkapkan pasal KEX, tidak cukup hanya sekadar kata kata. ianya lahir dari hati yang paling tulus (:

0 oh ye ?: