Sunday, April 21, 2013



jangan cabar sebab aku pasti akan sahut cabaran kau.

'cabar, kito tgk dlm masa 10 tahun lg. siapakah lebih berjaya, ok? cabaran nihh. sanggup x?' - You

well. seriously speaking aku agak takut nak beat dengan kau sebab kau sangat sukses dalam life kau selama ni. kat sekolah pegang jawatan yang tinggi, dan kat situ pun kau berjawatan tinggi.

tapi, ohh myyyy tolong jangan panggil aku miss shahira shuhada okehhh kalau aku tak berani sahut cabaran kau selagi tak langgar syariat. at least, kau jadi pembakar semangat aku untuk terussssssssssssssss belajar dan belajar sampai sukses! teheeeee :)

tapi, aku tak tahu 'siapa yang lebih berjaya' tu nak ukur macam mana. dari segi ketinggiankah, dari segi berat badan kah, atau dari segi diploma / ijazah / master / phd kah? -.-'

btw, kita tengok nanti 17/4/2023 okayyy?

inshaallah kita sama sama sukses dalam medicinee :) *seeeeeee. baik gila aku tolong doakan kejayaan kau. haha

bab lain ;


'always expect a negative result. cause if you failed, you wont be too dissapointed and if you succeed, you'll be twice as happy.'


im no superman & i have no super powers. i just have super faith & trust in Allah that what’s written for me tomorrow will be superbly great :')


sekian :)

0 oh ye ?: