Saturday, April 13, 2013

kembar?

dekat kex :

some said, this handsome boy (handsome lee sangat. puihhhh haha kejamm :D ) is my twin! i'll introduce you guys who he is. his name is asyraf faisal khabir. nama manja - yahh / abah hahaha sadis!!!!! dan yang terbaru - twin aku. kihkih




ada orang cakap dia tu ala ala twin aku sebab senyuman dia sama dengan aku. ehh? berapa kali aku tilik dan compare muka aku dengan yah. sampai nak naik juling aku tengok kejap kejap tengok yah, kejap kejap tengok muka akuu. nasib baik cun! wahahahhahaha :D

tapi yah ni sangat kontra dengan aku! serius, dia suka senyum sampai hari tu pdah kata masa kat camp, 'lamolamo kalu aku tengok yah nih, pah kat ku buleh tergoda.' hahaha agak sedooo.

masa mula mula masuk kex, ada orang cakap sorang budak kex nih muka dia sebijik dengan hero twilight - edward tak silap aku. erkk tak konfem sebab aku pun tak pernah tengok twilight. yang konfem, macam hero twilight. tapi aku tengok tak sama pung? erk. haha

dan yah nih dinobatkan lelaki paling hensem dalam kex bagi kawan kawan aku. jangan tanya aku kenapa sebab aku sendiri pun tak faham. haha. tapi masa bbq tu, baru aku sedar yang yah nih agak kacak orangnya. cewahhhh! hahahaa :D


gambar ni diberi caption oleh zack - 'abah ya, mama daa dan anak anak mereka.' haaa start dari situ lahh, yah digelar abah. hahaa :D

dekat sekolah :

ada orang cakap, perempuan yang bernama ain shahirah ni kembar aku. mula mula tu aku tak percaya jugak. sebab aku tengok tak sama je. tapi, ada berapa kali jugak lah orang tersilap aku dengan ain.

so, nak tak nak aku kena percaya jugak muka kami ni nak serupa. haha :D


dah takda apa yang nak dicakap dah. okay salam :)

0 oh ye ?: