Sunday, May 05, 2013


hari tu pergi legoland. nak kata best tu, entahlah. nak kata tak best, memang punggg! hahahahha XD

legoland ni harap je besar nak mati. berjalan sampai peluh menitik, tapi entah apa yang dapat. punya la dari satu game ni nak ke game yang lain berapa batu dah. alih alih bila naik, krengggg. langsung -.-'

legoland ni macam tambun, genting lah kot. tapi aku prefer genting tambun lagi dari legoland. best pun best. harap je mahal legoland - RM140. game pun tak best! aihhhhh roller coster pun nak tak nak je kecut perut. emm kecuali yang perahu tu lahhh. hahaha :D

nasihat saya lah sekalian, baik hang pergi USS terusss! hapusss wehhh. best tahap tera giga mega!!!!!!! USS - tak silap aku RM220, legoland - RM140. believe me, you'll never regret ittt.

btw, hari ni piliharan raya 13 :) well, nak kata aku memihak mana mana belah pihak pun, tak jugak. sebab bagi aku, semua parti ada salah silap. cumaaaaa, since aku belajar agama, aku tahu lah serba sedikit hukum hakam dan mana yang salah yang mana yang betul.

haaaaaa, bila aku sebut 'belajar agama', mesti ada certain person cakap aku orang PAS. what theeee lah youuuuu. asal islam, asal agama, mesti kata PAS. nampak sangat BN UMNO tu tak se-islam mana, tak se-agama mana kan? hahaha :P so, reflect diri lahhh.

kadang kadang nak kata aku setuju sangat dengan PAS. tak jugak. ada jugak yang salahnya. nak kata aku setuju dengan BN, semestinya tak lah. sebab konfem konfem dah salah. arak, korea, aurat, zina and the list goes on and onnn. 

entah. no komen. aku tengok TV ni, macam BN je nak menang? aisehhhh -.-' nevermind. kalau allah dah kata 'BN menang kali nih', menang lah kan? vice versa. adalah tu allah nak bagi something yang kita tak tahu. cewahhh positif nak matii.

serius agak stresss entah bila keputusan sebenar nak keluar. dan emm emm 'if BN wins this election, is it okay for me to cheat in examination?' hahahaa nak tergolek aku baca benda nihhh :D

okay salam :)

just hope 'islamic' party will win :)

0 oh ye ?: