Tuesday, July 23, 2013

assalamualaikum my dear peeps ;)

how are you now? i hope you guys just fine ^^ okay naahh. aku nak cakap minggu depan aku dah boleh balik home sweet home akuuu. oh serius dammit aku tak sabar! hahaha jumaat depan, akan aku countdown :)

tapi sebelum boleh balik raya tu, tu lahh haaaa kena hadap test dulu. dah la test ni hari rabu. dan percaya ke tak eh kalau aku cakap aku langsung tak study apa apa pun lagi. aku rasa kosong gilaaa otak aku. how can i survive lah eh eh -.-' 

sebenarnya masa ni patut aku study. tapi emm alang alang aku online rujuk ilearn, aku post lah kat sini kejap yewwwww. curi curi masa. cet haha :P 

secara jujur, hari tu kan, emm tanpa rasa malu lagi hampa lagi kecewa or so on, aku ada kuiz bios. expect whatt? aku dapat markah palingggg low sekali. ohh dammmmm! dapat 4/10. serius aku rasa down teruk sangat nak mati. naik tangga kejayaan tu sokseksoksek sebab sedih terlampau dan nekad dalam diri aku akan score nanti final! no matter what.

sebenarnya bukan aku tak study bios tu, cuma aku silap eja. so totally out, salah terus! gilaaaaaa krenggg. nevermind, allah nak tegur aku lah tu.

aku kenal diri aku sapa dan aku yakin aku mampu survive foundation ni. aku yakin dengan diri aku dan keajaiban dari allah :)

allah ma'ana. there's useless if i still regret what had happened. move on, keep forward.

okay assalamualaikum :)

0 oh ye ?: