Thursday, November 28, 2013

i think i should stop talking. if not, people will hurt and then ill feel guilt even though apa yang aku kata tu benda yang terang-terang dalam alquraan.

lainnyaaaa budak maahad dengan mereka.

segila gila (brutal / sengal / 'buruk' ) budak maahad, tapi bila kena pasal tu, semua senyap. dan terdiam walau benda tu dia buat. hahaha

like me.

so, malas ah aku nak berkawan dengan 'new' friend lain. macam tak masuk 'gu' ( sekepala ) dengan aku.

p.s : tadi masa makan kat rafflesia ( oh yeee. alone! :) macam biasa) ada 2 budak, emelda shahira dan jugak ikram tegur aku.

cakap cakap.best! aku sendiri pun terkejut aku jadi friendly. sebab aku ni memang tidak langsung friendly dengan orang yang aku tak kenal (will just ignore them macam mereka tak wujud depan aku. hikhik).

yang terharu bila mereka tanya bila boleh jumpa lagi. oh mai. terharuuuu gilaaaa. macam emm emm entah. susah nak describe lahh. dan masa aku nak pergi ke kelas, mereka cakap 'hati - hati ye kak.' gilaaa nak menangis! kihkihkih

ikram tu tanya aku, 'akak pernah pergi hospital tak?' aku cakap lah tak pernah. then dia kata masa dia kat hospital dulu, ada sorang budak praktikal (future doctor) ni, muka sama macam aku. lol

banyak sangat ke kembar aku atas dunia ni eh? kat maahad ada, usim ada, mana mana lahh. semua kata sama macam aku. then hari ni pulak. ada orang kata kalau cukup 7 kembar, maknanya dah nak go la tuhh. hahahaha maknanya aku nak go go lah eh?

okay bye. assalamualaikum.

0 oh ye ?: