Monday, June 23, 2014

salam ^^

so malam ni boring sikit. lepas letih lepak dengan kelabu, so aku lepak dengan running man pulak sambil sambil layan blog.

tadi aku acah acah try apps kat fb. then jumpa lah benda ni. bukan percaya pun, just nak fun. 
tapi sikit sebanyak betul lah. kot?


memang aku lahir pada hari selasa, bulan muharam pun. stubborn? yes i am! sangat. orang yang kenal aku tu tahu lah tahap ke-stubborn-an aku tu tahap yang melampau sampai ada orang tegur aku suruh hmmmmmm. 

cool, helpful, PATIENT, persistent tu memang idok lahh. especially patient! kahkahkah straight to the point, im not a patient person. not at all. aku mudah melenting. sikit sikit darah aku naik --' aku try tuk atasinya. emm emm

serius yang pasal family tu aku rasa agak TRUE lah kot. yang lain no comment, yang negatip negatip tu. qada' dan qadar kan?

then aku acah acah try one word describe aku. guess what? aku dapat REVOLUTIONARY which means pemberontak!!!! hahaha bantai hang betui. then try lagi. dapat JOY-BRINGER. terkihkih aku sorang sorang. bila try lagi, still dapat 2 benda tuu jeeee.

nak tahu ugak lah kita sapa yang selalu ada untuk aku. ehem. dan dapatlah mereka ni, aku macam wahhhh lol 


okay bye!

p.s : aku rasa skill aku nak tulis blog dah lapuk zaman. dah tak reti dahhh --' shame on me!

0 oh ye ?: