Thursday, November 04, 2010

bored

hmm. makin hari makin bosan hidup aku ni. nak tunggu result yang diktekan maybe 28 DISEMBER kuar. 28 DISEMBER? aii. berjanggut la aku tunggu. sejak habis PMR ni, aku just dok atas katil sambil lepak bace novel sambil peluk teddy bear plus tengokk cite korea. kekadang borinkk asyikk meleleh je bile bace novel. I HATE when i cry. but its ok sometimes. sbb kalau aku tak nangis bile bce novel, thats mean aty aku keras. diulang K-E-R-A-S sedangkan aty aku lembut. auwww cee cee *perasan sorang diri. ahaks ;)

tapi bile aku bce novel, mesti aku jadikan diri aku sebagai heroin novel tu and and kalo tersakut paut dengan hidup aku tears will come out NGEE. and kalo watak hero tu memang mantopp habis, mulelah aku berangan nak de hubby gituu. hubby? wow! HAHA *gedikk.

tapi aku tetap aku. takkan jadi manusia lain. takkan pernah jadi sempurna. anganlah setinggi gunung sekalipun, aku rase takkan penah jadi kenyataan. aku just nak go on jekk. tak perlu pikirkan hal lepass yang menyakitkan hati. and jugakk terime diri seadanya. yaaa! TERIMA DIRI SEADANYA. kekadang aku penah jugakk tepikir pehal ALLAH jadikan suara aku lantang sangat aku rase kalo aku jadikk pengetua, dah tak payah guna mic. suara aku yang sedia ada nih da cukup kuat. sekali aku bukak mulut, 4 buah rumah dari rumah aku pun bole dengar. itu kate parents la. aku jugakk tepikir soal suara aku dalam phone. garau cam laki *ekk? siyesly, bile kawankawan aku call. malu yang teramat sangat nak angkat lebihlebih lagi kawan laki. thats why aku tak angkat manemane laki call. tahun ni aku hanye angkat sikit sangatsangat call dari laki. ohh maybe 3 kali je kot. cume yang selalu aku angkat call dari DANISH. i know him. aku kenal laki tu perfectly. kalo die tak puas aty, die just cakap je and aku rase die takkan tikam aku dari belakangg. ILOVEYOU lah ;) die sahabat aku yang palingpaling sejati. MALU sangatsangat nak angkat call dari orang lain samada boys or gurl. yeahh. maybe depan aku baik tapi belakang
aku maybe tak. i dont know why. maybe aku telebih hormon laki kot. HAHA. ketawa dalam kesedihan. tetap gembira :) mulamula memang sedih tahap caban ciban everything lahh tapi lamelame dah lali la KOT.

siyesly, kadangkadang hati aku menangis bagai nak rak. macam pics kat bawah ni haa

sedey siot lah =.=' tapi tetap tabahkan diri tuk senyum. dah dah baik tak payah sedih. uat letihkan kelenjar air mata aku jekk !

SMILE ALWAYS :))

IKHLAS DARI
seorang gadis yang banyak kelemahan


0 oh ye ?: