Friday, December 17, 2010

double S



siyesly aku ta de idea na tulis pasal hape. so, ikut langkah jari jemari seni sajee. oke! aku na bagi arahan kat jari jari aku nih tuk tulis pasal TINGGI.

hey hey! tinggi sangat ke manusia yang bername shahirashuhada nih? tiap kali kawan yang first-time jupe aku, mestii tekejot! pe kes ni weyh? nampak hantuu ke hape? ter-kesot hati aku tawu!

berat - 50kg
tinggi - 170cm

standard la tu kan? aku berat sebab aku makan banyak && tulang aku kot. yeahh. biase la. tulang yang perggg kan kan. HAHA.

ummi aku cakap 'kalu ore pue tinggi nih, payoh nok cari tok laki'. aku just sengih dan aku cakap 'kalu tak dok hok tinggi gak, kakak nikoh ng ore mat salih. bules bowok ummi gi jalei tengok dunio sopmo'. *tetibe tulis pasal kawenn. hey lambat lagi lah aku na kawin ! lambat agi tawu tawu.

i dont why, kawankawan aku yang laki semuanye pendekpendek. errkk. ta de la semua kan. ade jugakk yang tinggitinggi tu. tapi setakat nih, kalo tinggi pun, same dengan aku jekk. kire aku nih tinggi la kan? hoho (: tapi ade sepupu kepada sepupu aku nih tinggi gilerr! kalo na masuk rumah kena tunduk. can you imagine? HAHA. tinggi yang amat melampau uhh.

aku study bab growth kan? dan dan aku dapat ilmu pengetahuan serba sedikit. orang pompuan nih die akan membesar-tinggi tuh sampai umur 20. after that, akan membesar jugak. tapi lebar. lebar? ohh i mean, g-e-m-u-k lah! gemuk? semua pompuan yang dengar g-e-m-u-k pasti kate TAK NAK. kan kan? macam iklan katakan tak nak kepada rokok. HAHA. tapi, accept je lahh kan.

aku aku ta kisah sangat kalo tinggi sangat pun. bangga lagi lah! ye laa. sebab semua orang cakap aku nih student u based on ketinggian aku && muka aku yang terlajak matured nih (: HAHA

jujur dalam hati aku, aku cakap yang aku nih seorang yang yang yang ;
- tidak peramah. yeahh. aku nih sombong. sebab tu lah aku ta banyak kawan.
- kenyit! hmm. jelas aku kate yang aku benci tuh. tapi, ta kisah. someone will accept me for myself. but, i will try to try to stop it.
- ta banyak kawan. kawan aku ta banyak. sikit jekk. nampak je aku nih gedikgedik. ramai kawan. sebenarnye ta! ta lasum.
- ta suke gayut nan laki. yeahh! yang nih memang lah. siyes aku cakap, aku jarang gayut nan manemane laki. kalo gayut, terasa telinga gatalgatal. oh god! HAHA
- ego. yes yes. sangatsangat ego! no need to describe.
- tidak mudah minta maaf. aku kan ego?
- ber-mulut laser. so, ta payah cakap nan aku sebelum aku sembur.
-ber-suara lantang. mesti kawankawan aku malu dapat kawan macam aku nih. kan kan? sorry guys. HAHA
- ta cantik. memang aku ta cantik. tapi, ta kisah la kan? manusia jugak! bukan alien.
- ta pandai pakai tudung. yes! aku memang ta pandai pakai tudung. ta penah jadi kalo aku pakai tudung. mesti gelembong ang so on. so, sapesape yang jupe aku uh, maaf saya selekah. saya ta pandai ber-fesyen

dan banyaaaakkk lagi yang negatif pasal aku! sikit je yang positif. contoh positif - aku ta playgirl dan seorang pecinta yang setia. hoho ;)

jujur aku boring. so just post this post. and see how looks this post ;)

i wanna someone who loves me for myself! not the another reason.

0 oh ye ?: