Monday, December 20, 2010

kawan ?

from left ; mekda hajar waji ned kuya

from right ; suha ned waji hajar tasnim kuya

KAWAN? oke. hari nih jemari aku na tulis pasal kawann. ye ye aku ade kawan. ta kan ta de kot? aku ade 8 orang kawan yang close nan aku tuk tahun nih *aku ta ramai kawan* mereka ialah hajar, ned, kuya, waji, mia, suha, tasnim dan dan ipaa. aku nan kawankawan aku nih memang terkenal nan umpat. HAHA ;) maybe kami bukan sahabat sejati. kan? mungkin ade sebab kami umpat tuh. yang pertama, mungkin jugakk kami nih jage hati kawan yang di-umpat tuh. ta faham? okeh gini. kalo kite cakap belakang die, die ta kan tawu kan? dan die jugakk ta kan sakit hati. faham ta faha, lantakk lah. yang kedua, mungkin kite na tego kawan kite, tapi kite ta berani sebab takut die terasa. kan? tapii. kadangkadang aku tepikir jugakk. aku nih dok mengumpat orang lain. macam la aku ni baikk sangat. 2 kali 5, 5 kali 2 je aku dengan die. tapi aku tetap sayang mereka even mereka sumbakk sikitsikit. HAHA ;)

aku na describe one by one kawankawan aku nih ;) bules bules?

first, aku na describe pasal hajar. hajar hajar hajar. hajar nih budakk bijak dalam kelas kami. die pakar math sn geo. siyes, kekadang aku beci nan kepandaian die tuh. tapi aku pendam je la kan. alaa. bukan aku beci die pun, aku just beci pekes die pandai sangat. tu je. ta salah kan? nabi pun ta marah kalo kite deki tuk membakar semangat kite. dann hajar jugak sorang yang ber-dagu lembut. dagu lembut? cane tuh. ohh aku ta tawu. aku ta penah pegang. tapi menurut kawankawan aku yang syokk pegang dagu die tuh, dagu die lembut *nati aku na try* HAHA ;) hajar jugakk comei tawu? hajar selalu cakap die ta comei. aku pun ta faham pe kes. setiap manusia cantik. an sejujurnye aku cakap, aku suke tengok muke hajar. sebab hajar nih ade tahi lalat dekat bibir. orang tuetue cakap, sapesape ade taikk lalat dekat bibir, manis orangnnyee. ye kan hajar? hoho ;) kalo na kenal die, click fb die sini.

second, aku na describe pasal kuya. kuya? macam koya kan. just tukar huruf u jekk HAHA. kuya nih bagi aku, baikk. yeah. siyes! ta tipu. dan yang paling penting, dalam geng kami die yang paling comeeii. ramai laki minat die ohhh. fuhh deki! HAHA. kuya jugakk sorang yang fotogenik dalam gambar, ye la kan. budak comei gituu ;) aku tingat agih time introspeksi. kuya! mu ingat dih? HAHA. time tuh, aku ta tawu pe kes aku emo. dan mase hari bekam tuh, ade program buat makanan. dan group aku buat sandwiches. kuya pun meh kat aku. tapi aku blah gituu je. ohh siyes, kalo lah aku dok tempat kuya, aku rase na sepaksepak. aku na nangis time tuh. ngee ;) sorry kuya. kuya nih hantuu geo tawu! dulu, kalo aku tnye pasal geo, mesti die jawab. siap tawu page agih! aku pun dekii r kan. start hari tuh, aku study betolbetol geo. *yes, aku pendengki orangnye* aku ta tawu na describe pasall hape pasal kuya. yang aku na cakap, banyakbanyak kawan aku tahun nih, kuya yang banyak mengajar aku erti persahabatan. kuya de blogg. kalo na bace story die, ni link ;) ohh telupe. die nih minat korea!

third, aku na describe pasal mia. mia nih minat jepun banding nan korea. die banyak tawu pasal korea jepun. like kuya. mia nih sorang yang ceria. kalo mia sedih sekalipun, die tetap berlakon jadikk hepi. tapi kekadang die ter-lepas jugak. ye laa. kesabaran da sampai limit. mia jugakk pantang di-sentuh barangbarang die. die nih cermat orangnyee. dulu, aku pernah marah die sebab selalu gune pen hitam merah biru. macam ta de kaler lain kan? aku marah dan aku suruh die beli pen pink hijau. aku suh die gune kaler pink tuk hapee entah. maybe tuk buat line kot. HAHA. memang bengonglahh aku nih (: mia nih kawan aku since tahun lepas. mase form 1, aku dok kelas bawah dari die. kelas p4. mase aku tengok die buat first time, memang sombong teross lah! tapi kalo da kenal, memang baikk. die rajin. tiap kali kelas tambahan, die yang menjadi mak sanggup tuk beli nasi time orang lain dah surrender ta nak pegi beli. gituu je lah. aku ta tawu na describe pasal hape. sebab die nih memang baikk. die ni kadangkadang ego, macam aku. dan nati result nih, die ta nak parents die join sekali. pelik kan? kalo aku, aku nak parents aku ade! ta boleh ta de. haram. HAHA. tapii, tu lah mia. suke ber-dikari. ta minat gantung kat orang lain. nih link fb die. click sini ;)

after that, waji. waji nih naibah kelas aku. naibah tu hapee? naibah tu penolong ketua kelas lahh dalam bahase arab. sekolah arab kan? ta kan nak gune bahase english plok. waji nih baikk. memang baikk! sungguh. die nih ter-lajak rajin daripada Font sizeketua. kami kawankawan, jarang umpat pasal waji. kalo ter-umpat pun pasal kebaikan die. pelik? (: waji nih jugak ta suke share problem die kat orang lain. die takut mak die marah. die just pendam pendam dan pendam. bagi die, ta pe berat badan naikk sebab makan 'pendam' tuh, asalkan ta ter-lepas cakap. bukan macam aku. :( waji jugakk warok! hoho. kalo kuar nan kawankawan, orang lain semua pakai seluar. die tetap setia nan baju kurung die tuh. tudung pun agakk labuh. ngee ;)

sekarang pasal ned. ned? die nih sorang yang gilergiler sikit. mereng? HAHA. ohh sedaksedakk aku kutuk. die nih hotakk sekepala dengan aku. otak die nih memang lah berkembang dengan pesat. esp bab (?) HAHA. sorry ned. gura jah. die nih minat korea jugakk. dan ned nih kadangkadang ego sikit. idk what to describe bout her ego. but, she's still my friend. exceli, ta de la ego sangat pun. biasebiase je. same macam kamikami jugakk. dan aku penah gadoh ng ned pasal jadual bertugas. dan aku geram nan die sebab salahkan syafiyah, so aku sembur. tapi, selepas tuh, kami kawan balik. dan ned pun mengaku die salah. hmm. ta salah kan kalo kite minta maaf? yeahh. aku pun na mintak maaf gak weyh ;/ ned nih minat sheri. sheri tu pemandu bas darulnaim. tiaptiap hari sebut sherisherisheri. dulu, die selalu sebut meknab. HAHA. sinih belogg die, click!

tasnim. tasnim nih deskmate nan ned, waji dan hajar. tasnim nih kadangkadang ber-mulut laser jugakk. pernah aku terasa hati. tapi ta kisah pun. tapi semua tu dulu la. sekarang, die dah baikk. die nih dhobitoh yang sepatutnye skema. tapi die ta skema langsung! gilerr ade lah. sebab tu lah die boleh masuk dengan geng kitaorang yang sumbakk sikit nih (: tasnim jugakk rapat dengan waji. memang ngammlah ng waji. tasnim jugakk deki nan hajar kalo hajar rapat dengan waji. aneh kan? HAHA. die ta de blogg. tapi ade fb. click sini tuk fb die.

next, ipa. ipa nih sepupu aku merangkap kawan aku. ipa nih suke langgar peraturan sekolah. exceli, sama seperti aku nan ned. HAHA. sorry cikgu hasni! ;/ ipa nih ta sekelas sekali nan kami. tapi die selalu mari kelas aku. ipa nih minat kora jugakk tawu? hantuu korea nih! ipa nih ta minat arab. *same nan aku*. die na kuar maahad next year. jadi ke ta eyh? belom pasti. nih link fb die. die baikk even sumbakk sikitsikit. aku sayei mu lah mekpa!

last, suha. aku ta de la rapat sangat dengan suha nih. sebab die selalu ikut kawankawan p1 die. tapi rapat la jugakk. se-geng dengan kami. die nih pandai arab. teror tuh! dalam bebanyak, die paling teror arab. selalu A. ta ke dengki aku tuh? aku kan bodoh arab =.=' die nih minat snapping. macam ned. *aku telupe nak buat statement kat ned yang die minat amik gambar* ni blogg die, click.

tamatlah sudahh aku describe pasal kawankawan aku tuh! banyak lagi senanye. tapi ta larat na taip. ngee ;)

aku sayang kaukau sampai mampuss la weyh! next year, kalo di-takdir-kan kite ta sekelas lagih, jangan lupekan aku dan selalu tego yeahhh. mungkin tahun depan aku kekok na tego ;/ khamis nih, snapp okeh! aku harap kitekite dapat 9a. semua. yeahhh! kite ber-gelak bersama dan menangis bersama,





0 oh ye ?: