Wednesday, December 22, 2010

esok esok dan esok :)

im done waiting for result =.='


hey hey budakbudak pmr! esokkk result. result? ohh. i tired of cuakness la weyh! HAHA ;)

tepat pukul 10.11 pagi tadi, i burst my tears. for the first time bout result. lepas hantar angoh mimi tusyen kat belakang istana, aku cabutt pegi rumah chechik. tengokk barang hantaran tuk meminang esok ;) *sorry. ummi tidak dapat hadirkan diri. kat umah checik tuhh, di-tujah dengan pelbagai (?) aku cuakkk giler doe! stress. asyikasyik 'checik tawu doh result kakak. sudoh doh la dio' sumpah aku stress tahap gaban ber-gaban gaban la weyh.

dalam perjalanan balik tuh, ummi citer pasal result. 'ummi tawu dale hati kakak sero bules 9a. tapi kakak takut nok oyak sebab takut xleyh. kei?' berderai air mata ku (: aku takut la weyh! aku aku aku. entahh la. target ke ta ek? idk. mungkin dalam hati aku kate 9a. tapi mulut aku? aku takut aku ta dapat 9a. takut kecewa!

kalo aku na tawu awal result, aku boleh tawu kelmarin lagihh >> selasa. tapi aku ta nak woo! aku ta nak kecewa.seperti aku cakap tadii la. aku takut jadikk macam kawan aku! jadikk macam kawan aku? cane tuh? oke ginih. parents kawan aku nih kerja kat jpn tu kan. alaa tempat ter-kumpul-nye result tu la. oke. makbapak die pun na tawu la result anakk die tuh. ye la kan. anak sulong. pemangkin semangat adikadik yang lain. parents die tu pun cari la kan. cari punye cari. jumpe la result anak die. guess die dapat berape? setiap parents na tengok anakanak die berjaya. kan kan kan? tapi kawan aku ta dapat full. mak die ter-lepas cakap kat die. hape lagi. menangis la weiii! kalo aku pun, aku cry cry cry =.=' pelikk! kawan aku tuh budakk bijakk tawu? bijakk habiss la weyh. maybe makbapak die ter-salah lihat. kan? mane la tawu kotkot esok, cikgu umum name kau. masih ade harapan!

sebab tu la aku ta na tawu result awal. aku takut ta dapat full. aku na full tawu? ngee (: second, aku na rase merasakan debaran hari result tuh. biar nangis gempakgempak habiss. mesti bestbest kan? ta sabar lah aku na nangis esok nih (: mesti meleleh habis nih. kawkaw lahh.

esokk aku na off tenet hp and everything yang ber-sakut paut piut dengan die! yeahh. aku ta na orang lain tanye. dan esokkk jugakk, after subuh aku na tido sampai pukul 10. aku ta na ber-debar. mesti esok ber-debar tahap bapak nih. pukul 11 baru aku na mandimandi. dann pukul 11 lebihh baru aku na bertolakk pegi sekolah. alaa. buat hape pegi awalawal kan? result pun tawu dalam pukul 1 lebih. tahun lepas pun gituu jugak. buat menyeksa jiwaraga aku sajaa (:

lepas result, aku na pegi main boling! yeahh. kalo aku dapat 9a, memang lahh! tapi kalo ta dapat penuh, aku na lampiaskan perasaan kecewa aku kat bola boling tuh. biarr la ta strike pun. asal puass. lepas tuh pegi makann. err. perutku memang banyakk bahagian yang perlu diisi :)

malam nih, mesti bedebar kan kan kan. tapi, sekarang nih ta berdebar langsung. perasaan yang same macam na masuk dewan exam hari tuh jugakk (: harapharap lahh ta ber-debar esok. nati aku stress maut lah.

23december, semua siblings aku pegi sekolah aku. na tengok kakak die la! tapi, baba aku? entahh la pegi ke ta. yeahh. even aku ta rapat nan baba aku, aku na jugakk family aku ade bersamasama dengan aku. kan?

jangan lupe bawak kamera esok keyh! snap kenangan esokk. snap orang yang epi. snap orang yang nangis. nati besarbesar da kawin, tunjuk kat anak cucu cicit. HAHA (:


tinggalkan aku bersedirian okeh ! jangan tanye result aku. kalo result comei, aku memang akan online, bukak tepom. dan kalo bules, semua orang aku na cakap yang result aku comei. tapi kalo result ta comei,off tepom! maybe ta kuar bilik selama seminggu. erk. buat hape la aku kurung dalam bilik kan. buat habis mase jekk. baik aku isi perut aku. kan? HAHA


esokk aku na post hapee yang berlaku, insyaallah. tu pun kalo ade mood la ye (:

people out there, do pray for me okeh (:

p.s ; i dont know what i post (: i'm just running my fingers across the keyboard

0 oh ye ?: