Monday, January 24, 2011

masalah menimpa


assalamualaikum ;) hoho. im back again.


hari nih, nak story pasal hari nih lahh. ta kan aku nak story moly pasal semalam pulakk kan. dah berlepuhh tangan aku taip post semalam. panjangg nak mampusss.

tak ku sangka tak ku duga. kasii suspen sikit nih. semalam kete estima mampuss tengah jalan. hari nih? lebihhh dasyattt wooo. mesti anda anda ter-tanya tanya kan? ilex2. kita kembali selepas ini. HAHA


welcome backkk! :) mace ore sedo gituu. gini, pagi tadi. aku siap siap la nak pegi sekolah kan. lepas tuh, aku pegi beli chekmekk dulu sebelom betolak tuhh. chekmek tu kapo? walaweiii. darak tehh demo~ aku pun naik la kan atas kete lepas beli itu punye chekmek. makan makan makan. ummi oyak 'kak! minyokk tak dok. keno gi bubuh nih meta. macei macei la. baba pun tok bubuh male. doh la lambat doh' gi la kat petronas dekat rumah aku. aku yang buatt ye. harap maklum. ehem3 *sakit tekak ;)

mase tuh, hujann. jadikk, brekk agakk krenggg. depan sikit dari horizon tuh, terkena lahh. kena hape ye encikk? whoaa. sabar sabar. mase aku syok syok makan chekmek tuh, pooooo bunyii. aku pun tengok alik kiri. napok mace ado api putihh taw dok? time tuh memei pucat bilahh lah. dalam mamai tuh, aku tengok alik kanan. tengok kete kancil yang kemek lepas dari divider. lepas okei tuh, aku ummi chenah pun turun dari kete even hujan.

baru aku tawu yang kete aku dilanggar. aishh. macei sedo jah statement aku tuhh. HAHA aku tengok 2 buah kete belakang aku. campur dengan kete aku dan kancil tuh jadikk empat. banyakk siott!

mase tuh memang tengah blurr. aku tengok kete viva okei la jugak. kete aku? tak de la rosak sangat. pecah lampu kat alik belkang sajaaa :) cume yang parah, kete yang berwarna merah dan kancil.

korek punye korek. gini citer die, ummi aku brekk sebab mase tu jalan jemm. tapi sebab hujan, kete alik belakang tak nampak. pastu, berdegumm lahh jawabnye. mujur lahh mase tuh ummi aku brekk lagih. kalo tak, innalillah. mase berdegumm tuh, aku ingat nak mati dahh. hee~

kete viva tu tepuh kete aku. lepas tuh, kete kancil tu tempuh kete viva. tapi entah bagaimana kancil tu boleh lompat divider. mungkin sebab kancil tu kena lenyek nan viva nan kete wane merah tu kot. mujur kete kete kat nak pegi destinasi berlawanan tu tak de. kalo tak, innalillah lah kancill tuh. dan mungkin aku pun dah innalillah pengsan. pemandu kete nih shematt tawu? HAHA. sedo sungguh aku nihh.

ummi aku pun suh amik no plat 3 kete tuhh. aku pun korbankan lah buku addmath aku tuk conteng. habiss basah buku akuu. mujur lahh aku balut. mase tuh, jalan jam nak mampuss lahh. semua orang lalu tengok tengok. kalo aku pun, aku tengokk jugakk. hee~ terasa famouss sihh. HAHA


pastu, ustaz zaini lalu. die pun singgah la tengok. sebab die nampak aunty aku tuh. exceli, aku tak nak tinggal umi sorang sorang. sebab aku tak nak pegi sekolah senanye! HAHA ;) chenah pot pet pot pet cerita kat ustaz ustazahh. bosan aku dengar~ cehhh.

sampai kat sekolah, semua orang tengok. mungkin pelikk kot tengok aku basah berjerukk sedangkan tak hujan pun kat maahad, exceli, aku snap gambar pagi tadi. tapi tuu lahh. kena tunggu umi balik dulu. sebab gambar tu kat telefon ummi.

tapi ummi aku cakap. ape yang terjadi hari nih tak seterok hari tuhh. grrr~ malas aku nak story pasal hari tuh. idk if my parents ? grrr! harap harap takkan berlaku lagih benda tuhh. hmm.gituu je la kot yang aku boleh story molyy.


agakk grrrr sedikit. sebab masalah datang bertimpa timpa. marin, gitu. hari ni, gini. esok? entahh la. harap harap tak de lagi.

esok agak agak aku naik kete hape la ye? HAHA. hancoss 2 kete akuu. yang tinggal kete baba je lagihh. okei okei. esok kebass kete baba. ;)


naqibat? layakkah aku? kalo ustazah rase aku layak, ustazah terima. kalo tak layak, tak terima. senang je kan? let me be myself lahh. aku jawab soalan ustazah semalam pun terserlah diri aku sebenar. tak hipokritt sihh.


0 oh ye ?: