Sunday, January 23, 2011

hari yang paling memalukan !

assalamualaikum :) *makin berjurus aku sekarang ni kan? mungkin berkat doa mak bapak cikgu kawan aku kot. errr HAHA

pasal tajuk entri tu? what the heaven yeahh HAHA. tadi balik lambat kat rumah. sebab ada interview nak jadi naqibat. whattt! mekda nok jadi naqibat? sungguh anda menganyimm. HAHA mula mula masuk tuh, cooll la kan. aku dengan suha pun duduk la kat tempat die sedia tuh. pastu ada la sorang kak nih mari dekat aku dan tanye aku macam macam. dan die cakap jugakk yang muka aku macam ain. exceli, ramai yang cakap ain tu twinn aku. *siyes aku tak caye aku ade twin HAHA*

tunggu la aku dengan suha kan. orang lain semuanya tengah kalut mikir nak jawab ape. tapi aku ng suha justt cooll~ HAHA. mulut sentiasa pot pet pot pet. like mulut murai gitu. hee~

tunggu punye tunggu. tibe la giliran aku. agak berdebar la kott. tapi bile duduk tuh, cool sajaaa. ceewahh. siap gura ng ustazah agi. mulut aku kan. mane reti dok diam. ustazah tanye aku jawab. ustazah tanye 'sapo tokoh hok awok minat?' 'rasulullah' 'bakp awok minat dio?' aku jawab dengan steady nih 'tok tahu la ustazah. tok reti nok oyak rano. sene kato dio nih perfect lah ustazah' bile ustazah dengar jawapan aku tuh, ustazah sengihh. HAHA mungkin dalam hati berkata 'sedo budok nih. cool molek nyo jawab dio' :D pastu, ustazah tanye 'gano awok nok tarik pelajar suh minat usrah?' aku pun jawab 'senei jah ustazah. kito keno wak lawak bodo sikit sikit. tok leh serius sokmo2. klu saya pun saya boring ustazahh. pah, kito kecek la pasal isu semaso sikit sikit. baru tok boring'. steady kan? HAHA. ustazah sengihhhh jah.

so far, okei la kot interview tuh. tapi bile aku pikir, macam tak layakk gituu aku jadi naqibat. ye laa. hade hati nak memotivasikan orang lain. diri sendiri pun tersenget senget lagih dengan ilmu. bak kata ned 'malas aku jadi naqibat. ilmu tok cukup lagi dado'. mungkin betul ned tuh. tapi at least aku try kan? mesti ade keyakinan beb.. YAKINLAH PADA DIRI ANDAA. cehh~

muslimah berjilbab Pictures, Images and Photos

wahhh panjang lebar aku taip. exceli, tu tak la malu sangat. ni baru malu nih. kat atas tu orang panggil mukadimah. hee~ ginih, lepas interview tuh. aku tunggu kat luar. tunggu umi la kan. sebelum naik kete tuh, aku dah bunyi semacam ng kereta aku nih. ummi pun cakap la yang pagi tadi tayar bocor. ayat ummi 'tadi kei kak, tayar bocor. tiup dio pecoh doh. berlubei doh tayar tuh. ado ar tuh kat belakei tuh. napok. mujo la tok meletup maso ummi gi ganu baru nih dih.' dengan besu nye beliau berkata, HAHA tapi alhamdulillah lah terselamat.

lepas tuh, kejap kejap hidup kejap kejap mampuss enjin kete tuhh. agak berdebar la time nih. habis segala ayatt aku bace *bajet :) dekat traffic light kat jalan gajah mati tuh, *ade jugak jalan gajah mati hidup ye. ohh mungkin mase dulu dulu, ade gajah lalu kat jalan tuh lepas tuh kena langgar. mungkin sebab tu la panggil gajah mati kot. HAHA* kete mati. langsung tak leh nak stat balikk! makaihh. imagine weyhh!! tengah tengah traffic light tuh. dah la dok kedua depan. bila lampu hijau, ummiii nok tutup mukoo! mesti mak bapak alik belkang tuh bengam tahap megawatt dah kat kereta aku nih kan. wahai cik kak cik abang sayang, sorryy deh. kawe tok tahu bendo nih akei belaku. hoho :)

dah sekat jalan orang tu kan, ummi aku pun panggil la pacik kat tepi jalan tuh. dan pacik tuh sanggup tolong kami. dan aku pun turun la dari kereta tuh. dan aku rajinkan diri tuk tolak kete tuh. aku pun dengan GAGAH-nye tolak keta tuh. dengan pakai baju sekolah ye, harap maklum. bayangkan weii. kat traffic light, aku tolak kete alik belakang. semua manusia tengok aku. *agakk bangga sekejap HAHA* memang perggh lah. merah tak usah cakap muka aku. maluuu tahap gigawattt tawu? aku tolak kete? gila ke hapeee. exceli, tak tawu nak describe perasaan aku time tuh. bercampur aduk. dengan tangan aku yang gagah nih, akhirnye dapat tolak kete gi kat tepi tuh. agak jauhh jugakk kot. T__T hey hey ! tak payahh la puji aku. aku tahu la aku nih gagah && perkasa. tak payah puji la ye.malu aku kangg. HAHA * rugii tak snap time aku tolak kete tu kan? :D

strong Pictures, Images and Photos

pahtu, call baba. tunggu baba tu pun agakk lama. pastu, tunggu mekanik plokk. whoaaa~ tunggu la aku pun.pastu, sampai la mekanik nih. die cakap palo tudung air tuh cabut. gitu la kot. aku pun tak tawu bab bab nih. memang lah weyh. kalo dah tercabut palo dio tuh, memang cepat la habis air. memang air no no no! kosonggggg~ tiada yang perlu dibuat lagi. abe tu cakap kena tolak dah kete tuh.

mawu tergelak terguling aku tengok kete estime kena tarik. HAHA. dikurung mungkin beberapa hari lamanya kot.

balik tuh, aku tengok badminton. yes yes ! lee chong wei menang. i love you lahh. cehh, HAHA. chow~ mawu melantak nasiii. salam :)

*sorry agak terpanjang post kali nih. jari jemari excited nak tulis. sebab hari ni hari yang paling memalukan dalam hidup aku ;) tenkayu kerna sudi membaca


cik yang gagah lagi perkasa :)

0 oh ye ?: