Monday, August 29, 2011

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

maaf, syawal kali ni takda makna bagi aku. langsung tiada sebarang keceriaan yang membolehkan aku terus mengukir senyuman ;')


mood raya entah berterbangan ke alam ghaib mana pun aku langsung tak tahu.


yang pasti, aku rindu kenangan raya tahun tahun lepas. rindu raya mase aku kecik kecik dulu. exsaited nak sambut raya. sebab nak dapat duit raya even tak penuh puasa (: wahhh aku rinduuuu !


esok esok raya lahh! eh exsaitednyeeeeee :')


adik adik aku parents aku semuanya macam perghhhh loncat loncat bila tahu esok raya. HAHA macam pelik pulak aku tengok ummi baba aku terkinja kinja sebab esok raya.


ramadhan, tamatlah sudah ! pasti, pasti dan sangat sangat pasti aku akan merindui ramadhan tahun ni yang amat memberi impak dalam hidup aku tahun ni.


ramadhan kali ni mengajar aku supaya aku jadi manusia yang tabah. 


mengajar aku untuk menerima kenyataan bahawa jangan terlalu mempercayai, menyayangi seorang sahabat.


sahabat? HAHA, sahabat kini bagi aku, easy come easy go bak kata bruno mars. 


sahabat? ketika senang, pasti ramai yang hadir menumpang kesenangan. tapi saat susah? berapa ramai sangat kah yang sanggup menghulurkan tangan, sanggup menderma bahunya untuk menjadi tempat diri ini menangis, sanggup menderma telinga untuk terus mendengar rintihan seorang sahabat?




thank you ramadhan! thank you (: sure, i will miss you more more and more!






tenkiyu kepada budak budak yang berada di sekitar rumah aku sebab sudi main mercun untuk kebahagian kau dan jugak aku (:


aku suka tengok mercun stadium. lawaaaaaa! memberikan aku kebahagiaan bila aku tengok (: 




SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !

kepada sesiapa yang mengenali diri ini, maaf dipinta (:



meh rumah aku raya ketiga ni kalau sapa sapa kenal.


diri ini sudah tidak mengharapkan apa apa lagi dari insan sepertimu. andai itu yang terbaik, lebih baik kamu memberambuskan dirimu dari hidupku (: # chill lahhhhhhh. 


1 oh ye ?:

soulleSsgirl~aman~ said...

ira syg! slmt hari raya.. chill k! :)