Friday, October 28, 2011

assalamualaikum :)

bagus bagus! hari ni seharian aku tak sentuh buku. mungkin hanya gara gara semalam. adehh --' habis spoil mood aku yang kononnya nak study tuh :'(

pegi tusyen, ya allah! memang mengantuk tahap ? sampai cikgu pun perasan. im sorry cikgu :'( tapi, memang first time ngantuk gitu. mungkin sebab tak lena kot tidur semalam.

hmmmm, aku nak tulis pasal 5 subjek yang bakal exam isnin nanti. biar sedaqqq sikit aku nih! tak habis habis hanyut :'(


BIOLOGI 
ya tuhan! aku ingat kan kejap je nak buat latihan. last last? sejam untuk satu bab! adehh --' memang boleh genius ! haha. but, i try. aku rasa dah tak sempat kot nak cover sebijik sebijik. hafal yang perlu je kot? tapi, aku rasa bio ni agak senang kot even tiap kali kat tusyen, cikgu bagi latihan bio, memang sah sah aku tak leh jawab, tapi entah mengapa aku rasa bio ni insyaallah aku dapat genggam A+. mungkin sebab aku minat kott? tiada yang mustahil!

KIMIA
langsung tak sentuh lagi :) just smileeeeee. hhahahha. aku nak tengok tengok latihan yang aku buat selepas trial smu. tu je? errr masih boleh ingat ke aku ni wehhhhh? i try i try!

FIZIK
pun satu aku tak sentuh lagi :'( ya allah! memang sadis. mesti kawan kawan aku tengah struggle ni kan? hmmm --' 

ADDMATH
errrr memang gampanggggg gilaaa! senang ke? nak kata senang, tak juga. nak kata susah, pun tak juga, entahlah. ada setengah soalan tu, alhamdulillah cepat la jugak jawab. tapi ada setengah soalan tu, kena refer kepada jawapan pun ada. dan addmath, buat buat latihan sampai bab 3, terus krenggg even baru minggu lepas aku buat latihan. haha manusia manusia. memang mudah lupaa! btw, aku suka tajuk differentation, tapi aku agaakk benci tajuk log. tak benci, cuma kena fikir dua, tiga, empat kali untuk log :'(

MATHMODEN
math mode insyaallah lah kot aku boleh buat. sebab tiap kali pergi tusyen, mesti cikgu buat latihan.so,takde lah aku rush sangat kot nak kejar mathmode ni. but for me, mathmode ni boring. maybe?

cukup 5 subjek yang aku nak ulass :) yang lain, sorry den tak berkenan ngat dengan youuu :) lebih lebih lagi arab. hikhik

everyone has a secret they havent shared. everyone has a past no one's heard about. everyone has weaknesses hidden inside. everyone has a story left untold, so never start judging someone thinking you know them back to front. because the truth is, you probably dont!


0 oh ye ?: