Saturday, October 29, 2011

bye bye KAMI, hye hye KARISMA :) 


okayyy hari ni hari last tusyen kami. sayu je aku rasa nak tinggalkan kami, sebab dah berapa tahun aku tusyen kat kami :'(


dan minggu depan, dah start kat karisma! aku boeh imagine betapa letihnya aku start minggu depan >.<


jumaat : 8am - 12pm
sabtu : 9am - 4pm #tanpa henti !


boleh imagine tak betapa letihnya aku hari sabtu? tanpa henti! tanpa henti! 


tapi, it's okayyy lah kan? biarlah letih dulu, asal result biar gempakkkkk <----- ayat MDD ! 


tadi, last tusyen kat karisma as student form 4. start next week, dah kena tinggalkan zaman form 4 lagi dah. otak dah kena matured. kena dah start fikir hala tuju. dah tak boleh gurau gurau macam budak ribena lagi dah. yang penting, semuanya dah kena matanggggg !


tadi, kak marina suruh buat letter, never mind lah pasal tu kan? yang ada mind nya, err? kena mix! mix boy and girl. macammm ? tiap kali kalau dengar je kak marina suruh mix, start menggigil macam duk kat negara musim sejuk dah. haha


and it's tooooo ohsemmm bila dapat talk talk dengan boy tuh. mula mula pergi, aishhh memang ketar ketar dah kaki tangan aku sampai kawan pun cakap, 'bakpo tangei ketar tuh?' dan alhamdulillah, lama lama tu, okayyy lahh bila kepala aku dah start sewel, memang dah takda perasaan malu! cakap je apa yang aku nak cakap, lepassssssss sajaa. haha thanks sebab tak terlalu skema dan dengar je pendapat aku dan pertimbangkan! thanks a lot, you're a good leader! 




last, petang tadi aku pergi jom jom jom, jom heboh heboh :) dari pukul 2pm - 6.30pm. memang lenguh kakiiii. boring, mungkin?


tapi, diubati bila aku jumpa raqib. wahhhhhhh ohsem ohsem ! haha mula mula dekat booth lain, tiba tiba dengar suara someone yang selaluuuu aku dengar. terus 'ehhhhh raqibbbbbb' cepat cepat aku chow dan pergi kat raqib. semua manusia kat depan aku, semuanya aku rempuh! last last aku terpacak kat depann sekali.


raqib nyanyi lagu kaulah segalanya :') errr? okaayyyy bila tengok raqib, teringat kat orang lain. kawwww kawww lahh wehhh! ada kenangan ada kenangan bila tengok raqib :'(


lepas tu, nak bergambar dengan raqib lahh kononnyaa kan? tapi, tengok ramai gilaa yang nak bergambar. okayyy takpe lahh, aku undur diri. tup tup, 'ehh jom lah kita bergambar sama sama. dah nak balik ke?' whaaaaaatttttt raqibbb? are you sure? talking to me? what whatttt? ohhhh bebungoooo hati denn --'


memanggg sengih sampai ke hujung telinga lah wehhh :) pewwwww.orang retis tegur aku tu weiii, ehem ehem peaceee. haha aku tengok dia gambar dengan orang lain, dia pegang bahu. turn aku, aduhhh dia hormat sangat sangat, mungkin? dia tengok aku mungkin warak kot??????? kottt okayyy? sebab memang aku tak warak punnn --' gambar tu jauh sangat, tak lah jauh, tapi tak rapat la.


okayy fineee memang berdebar nak mati gambar dengan laki! tak pernah den buat bergambar dengan laki selain sepupu dan kawan sekolah rendah. first time wooo~ terketar ketar denn --' dalam gambar tu, muka aku habiss hancusss! haha


tapi, tetap jadi kenangannnn :) 




#gambar gambar malas nak upload sebab malas nak bukak lappy :) haha


fasha sandha, cutee! tapi, hipokritnyeeee pakai tudung. menyampahh! addy ashraf, okayy la boleh kata hensem, tapi tak hensem pun. pengacara tv3, okay lah kalau kau pakai cermin mata, memang ohsem ohsem, kalau kau buang je, memang out terus! tomok, memang kau dah ohsem ohsem pun. akim, memang rambut kau tak leh blahh.


overall, booth yang paling menarik minat aku, booth kotak ilmu! booth ni dia cerita pasal histeria. dan adalah dia tolong orang keluarkan 'benda' tu dalam badan. 


dan salah satu kawan aku kat karisma, qhabil! pun kena jugakk. dan ada sorang budak form 1 tu kena histeria, memang seriauuuuuuu wehh. dia tempik, panahhhh panahhhhh panaahhhh la bodo. ya allah, memang nak nangis aku tengok :'( dia badan kecik je, tapi boleh nak tumpaskan 6 orang lelaki dewasa. ooooomaiiiiigeeeee. 


okayyy chowww! nak tidur duluuu, esok nak pergi dungunggg kitoooo. ada konvo sepupu, kak tie :) #exam, im so sorryyyyy. 





0 oh ye ?: