Wednesday, November 02, 2011

exam last year

assalamualaikum :) ehem ehem. #setelah lama aku menghilang, kini ku kembali! cehhh :) haha. 


akhirnya, tamat sudah babak babak yang perlu disettlekan bagi form 4. alhamdulillah (:


31 october 2011 - 2 november 2011 ! exam last year (: #3 subjek satu hari. okayy fine bergegarrrr otak otak aku. >.<


so far, alhamdulillah lah kot. puas hati lah kot dengan apa yang aku jawab kecuali emm emmm. :'( aku ni jenis study last minit, sebab tu la kepala pun dah macam krenggg. tapi, tak kisah la. sebab style aku kannnnn? haha


silibus yang masuk exam pun tak lah banyak sangat sebab tak belajar lagi even dah habis tahun dah pun. sebab kalau maahad, kebiasaannya takkan pernah habis. jadi, peaceee yaw yaw lah. student form 4 maahad akan habiskan silibus cuti panjang nanti. tu pun kalau sempat. kalau tak sempat, alamatnya belajar tahun depan laaaa :'( pagi, form 5. petang, form4 (: senyum senyummmmm


bagi aku, obersevation aku ;


#aku susun ikut yang senang - susah


1. math mode - insyaallah !
2. PQS - insyaallah
3. biology - insyaallah boleh A, (bukan A+ lah yang penting, haha) atau B+
4. PSI - entah lah, tak ingattttt
5. fizik - sama dengan biology
6. kimia - sama dengan fizik
7. bahasa arab - mesti tertanya tanya kan macam mana arab boleh ada kat atas sikit kan? haha jawapan dia sebab aku hafal mufradat dia tu :)
8. addmath - tak susah pun --' tapi? cikgu kata tak masuk, last last masuk jugak :'(
9. sejarah - yang ni, memang aku surrender >.< tapi, insyaallah lah boleh B


# BI dgn BM tak exam sebab dah exam SMU baru ni

overall, aku target agak tinggi lah kot. sebab 70 tu dah A kan kan ? kalau 85 baru A, alamatnya memang sah sah seceput je yang dapat :) haha


cuma, aku tak target SEJARAH, BAHASA ARAB. perasan tak, tiap kali yang aku tak target, mesti terselit jugak arab? haha


aku terima seadanya result aku! sebab aku buat atas usaha aku sendiri. dapat sikit pun takpe, sebab aku buat sendiri. orang lain, tiruuuu! siap bawak nota masuk lagii. jadi, tak kisah la dia orang boleh tinggi ke hape ke, sebab fake semata mata. bukan original dari kepala hotakkk. kan?


----->> dan sekarang? dan esok? aku tak tahu nak buat apa. baca novel pun nak! tidur pun lagi la aku nak! nak tengok korea pun nak! entahh, happpyyyy gila sebab dah tak perlu bersengkang mata untuk study lagi. haha


dan hari ni, dengan bangga aku cakap, HARI LAST AKU SEKOLAH bagi sesi 2011. hahahahahhaha (: 


#gambar hari konvo kaktie :)
#takda mood nak post pasal convo, raya aidilfitri dan yang lain, sebab memerlukan masa yang sangat panjang untuk upload gambar. haha :)

cuma, kata pendek dari aku pada hari konvo kaktie baru baru ni, insyaallah !
bila aku tengok kaktie pakai jubah konvo tu dan topi dia tu, rasa macam wahhhhh hebatnya. wahhhh kagumyaaa! 

dan bila aku tengok kak nina dan nini (twins, kawan kaktie), dapat dekan, lagi lahhhh perghhhh hebakk otok! panda mokpok jago, doh la kembar. mesti mokpok banggo! dan terus, bertekad dalam hati, insyaallah suatu hari nanti, aku juga akan banggakan umi! akan dapat 4 flat setiap kali sem seperti ummi! dapat konvo dengan jayanya! dan sekaligus, insyaallah akan menyarungkan kot putih (:

ok, assalamualaikum !

0 oh ye ?: