Thursday, December 08, 2011

if i know what i knew just now



can you just teach me how to be tough? tell me how to deal with my problems. tell me how to deal with my feelings. and can you prove me everything's gonna be alright? because, im lost !

anehnyaa hari ni. baru je aku nak buat serius, dah memang keadaan sekarang buat aku serius. it's okayy lah. aku faham semua benda ni. dah berlaku pun kan? 


mata aku sendiri yang lihat kan? mata hati aku sendiri yang lihat kan? laptop aku sendiri yang jadi saksi kan? okayy okayy lah kan.


hari ni mungkin hari orang lain. tapi, belum tentu hari lain menjadi hak untuk dia. mungkin hari lain, aku boleh bergembira dengan melihat orang lain terpuruk derita. kan? #ohh okayy dah start sewel. haha XD


kena ingat selalu, hidup kita ni dah takkan lari punya dari sebuah roda. hari ni kau sakitkan hati aku, hari ni kau gelakkan aku, hari lain aku pulak yang akan gelakkan kau sebab dah jatuh terpuruk menyembah bumi kan?


tapi, terima kasih jugak sebab mata aku dah terbukak seluas luasnya. yup, betul. seluas luasnya. ehem :) ! haha XD

0 oh ye ?: