Sunday, December 18, 2011

Time Line


assalamualaikum :D

okayy semua orang kepoh nak buat time line, aku pun terhegeh hegeh nak buat timeline. actually, z yang syorkan buat timeline. aku yang tak tahu apa apa, jadi terus lah buat. haha :')

#aku baru tahu aku start sign up efbee pada 23 september 2009. kira dah dua tahun lebih.




ni haaaa sekarang wajah cantik efbee baru aku tuwwww :')

*cover efbee baru ni ala ala cover blog jugak. so, aku pun letak lah gambar family aku :)

arghhhhh, mula mula tu memang excited la jugak sebab dapat baca balik kisah kisah silam kan? tapi bila aku baca dari awal aku buat efbee, sampai sekarang, rasa macam OMG maluuuuuuuuuuuu ohhh akuuu! sedo gilo aku mikir kecik kecik dulu. haha lepas tu, start la babak babak gelak sorang diri. 

bila baca balik, ya allah lucunya aku dulu dulu. singkatnya pemikiran aku dulu dulu. gediknya aku dulu dulu gaduh dengan laki hanya kerana bola ataupun fernando torres! haha :D


23 subjek merujuk kepada subjek F4 :)

yang ni, 23 DEC 2010 - HARI RESULT PMR. semua orang sibuk bertanya dan ucap congrate.


haaaaa, time ni tengah aku gila bola! haha *gediknya aku duluu >.<

yang ni pun hari PMR. masa tu, tengah tengah aku syok menangis sebab happy sangat. ummi pun suh tengok iwe, dan yupp! he cries! haha XD
OMG jiwanngggg nyewww i ! haha >.<

masa ni, ingat lagi kasyifah tegur aku kat padang. oh sumpah aku maluuuuuuu ! dan dia jugak pernah bagi aku nips pada 13 jun 2010 ! haha XD masa tu aku exam. aku nak bagi something kat syifah ni, tapi entah kenapa tak teringat. sekarang, baru teingat. hihi >.<






haha XD dulu, aku minat sangat sangat dengan nama FAREEZ HAIKAL, hanya gara gara novel disember cinta kita. dan sekarang? yes! i got him. haha XD tapi, bukan fareez tapi fariz :)

yang ni pasal aku dengan mia. haha XD

yang ni kenangan masa result :)

sekarang? ya allah peninggnya aku tengok efbeeee ni! nak efbee dulu!! erghhhh, stresss. 
dan adalah satu sahabat ni suruh amik iktibar. haha :D iktibar? haha, ada makna tersirat mahupun tersurat lah tu. dan, of course la aku faham sangat apa yang dimaksudkan dengan makna tersirat tu. haha :D dan ni jawapan aku ;


efbeeee ! bagusnya kau. bagus bagus. bila aku dah serabut tengok kau, aku pun jadi takda mood nak bukak. dan yes, memanglah aku takkan bukak buku tuk study. tapi? mana la tahu suatu hari nanti kot kot pintu hati aku yang gelap ni nak terbukak jadi cerah. kan kan? ehem :D


tapi, aku rasa kejap je kot rimas dengan efbee ni. macam dulu dulu jugak. sebelum ni kan, pernah tukar profile efbee kan kan? then, rimas la serabut la. ye laa, sebab tak rajin, tak expert lagi nak guna kan kan? sama la macam sekarang. kot?


tapi, best lah kot efbee sekarang. cuma rimas sikit jewwwwwwww. tapi, yang tak bestnya bila orang lain jugak boleh baca status status kita yang zaman jakpa tonggek dulu sekalipun. 


nak kata cousin aku, ehh tokleh. dulu ng ore lain, perangai go lain. ng hok ni, perangai go lain. haha XD 


tapi, biarlah. aku sendiri pun tak sanggup nak baca history yang lepas lepas. yang lalu, biarkan ia berlalu. jangan lagi nak mengungkit. kalaupun ada status yang jiwang jiwang, itu pun status yang lalu. bukan sekarang :) 


bila fikir fikir, ya allah banyak betul aku berubah. dari gitu, jadi gini. dari gini, jadi gitu. haha XD ingat lagi, duluuuuuuuuuuuuu aku ada 4999++++ lebih friends dan hampir 1000 friend requests dalam efbee. tak silap aku, dulu aku bangga tang tang lah kan? alahai --. haha lepas tu, ada lah satu kes. jadi, aku remove satu persatu manusia dalam efbee sampai lah jadi 100 lebih. ada kawan aku yang perasan dan tanya aku, eh! mu wak efbee baru ko? guano sikit jah friends tuh? haha XD biasalah, kanak kanak lagi kan masa tu? :) sekarang, dah matured sikit !




terima kasih facebook sebab sudi memperingati balik zaman kenangan silam dan zaman kanak kanak ribena dulu :) 

0 oh ye ?: