Sunday, January 01, 2012


post ni mungkin post yang last untuk sementara waktu. post yang terakhir sebelum esok. post yang mungkin akan menjadi post terakhir sebelum diriku menjejakkan kaki di bumi payungan malaikat - MMP, sebelum diriku drill sebetulnya untuk SPM.

hakikatnya, tahun ni banyak benda yang aku tahu. erti kekeluargaan, erti persahabatan, erti dunia percintaan, erti ukhwah, erti pengkhianatan, erti penipuan dan etc. banyak benda yang aku belajar tahun ni. that's so great! ohsem! aku pasti akan rindukan saat 2011. 


memories yang aku ingat sepanjang tahun 2011 :
1. dapat gapai masuk kelas sains tulen.
2. dapat tahu diri ini layak berada dalam kelas yang perghhh gila hebat - 4 SAINS 1
3. hidup dalam kelas dikelilingi manusia yang nerve dalam otak semuanya bersambung each other - brilliant.
4. compete dengan manusia yang aku kagumi - dini.
5. study dengan sahabat.
6. meminati seseorang dalam diam. ehem :D haha XD
7. rasa disayangi oleh seseorang yang ku sayangi.
8. rasa pengkhianatan.
9. hidup dalam khayalan fantasi.
10. berjaya tinggalkan dunia handphone mungkin 99.9% 
11. online 23 jam 60 minit 
12. first time dalam hidup dapat straight A dalam ujian bulanan.
13. dapat result SMU yang krenggg tapi membahagiakan.
14. dapat sahabat yang perghhh gila gila aku sayang.
15. alirkan air mata tak henti henti hanya kerana benda yang tak sepatutnya.
16. ada satu masa yang aku rasa nak menangis berlagu, tapi takda nada - airmata enggan menangis.
17. tahu sahabat mana yang baik yang mana tidak.
18. tinggalkan dunia novel hampir 80%
19. lupakan segala kenangan hampir 100% sebelum menjelang 1 jan 2012.
20. membodohkan diri apabila menjadi seorang yang terdesak. 




too much! too much! tak mampu aku nak list-kan. tapi, 2011 ni tahun yang paling banyak mengajar aku erti kehidupan. serius. aku harap tahun 2012 lebih banyak lagi mengajar aku erti kehidupan. insyaallah. ---> aku tak ingin tahun 2012 menjadi tahun yang semuanya indah, aku jua ingin tahun 2012 terselit duka untuk aku jadikan pedoman. namun, tidaklah aku mengharap SPM dan yang berkaitan dengan family aku yang menjadi duka itu. 


aku sayang tahun 2011 ! tahun aku kenal dia dan juga tahu aku benci dia. oh mann --' 
--> engkau - senior, selamat pergi ke PLKN GM dan selamat kembali jua pada 17 mac nanti :] semoga balik dalam keadaan yang tough, lawa dalam hitam dan jugak tinggi :) ! walau hubungan kawan dah tak berapa baik, tapi biarlahh. walau kita tak lagi text, tapi biarlahh. walau kita sama sama pertahankan ego masing masing, tapi biarlahh. semoga sentiasa happy dan semoga dapat kejayaan yang amazing nanti bulan mac. ---> andai dapat aku undurkan waktu, aku tak mungkin akan pernah memilih saat itu. 


THANK YOU 2011 for all the amazing times i had with my friends which i love. for all the wonderful moments i had with my family and friends. for all the challenges that came into my life. for all the times when being strong was my only option it showed me how strong i was. for the amazing feeling of loving and being loved. for all the changes that happened even if they were bad. for all the beautiful moments that happened. for all the crazy times i had with my family. for all the mistakes i have done they have all teached me something. again, thank you 2011 for showing and teaching me different things !

laptop, komputer - akan ada password yang tidak aku ketahui.
novel - insyaallah akan digunikan --> tak pasti.
handphone - tak kisah kalau ada disisi pun.
facebook - bila laptop takda, fb pun takda lah?
blog - insyaallah bila ada event yang patut aku ingati sehingga aku mati, di-update.



0 oh ye ?: