Sunday, February 05, 2012

alergic

first of all, hari ni ada orientasi tuk PBSM. aku prefer PC dari kawad. tup tup hari ni seharian kena kawad! haha XD macam entah apa apa derr --'

sebagai impaknya, bila aku balik, naik bintik bintik merah kat seluruh badan aku dan tangan pun mula lah melakukan tugasnya. garu situ garu sini. sampai gelupassss!

ummi aku nak bawak pegi hospital sebab dah takleh control. rasa nak garu garu sampai haus muka aku, asal rasa gatal ni hilang. tapi klinik dah tutup kot pukul 6 lebih. kan?

ummi aku cakap yang aku takleh kawad. aku takleh main panas dan berpeluh. macam kenangan masa darjah 6 dulu. hihi ^^

ingat lagi, masa darjah 6 dulu, aku masuk bola jaring. aku jadi GA. kiranya dalam bola jaring ni, GA orang yang palinggg palinggg pentinggg lah. kot? dan ada la satu part tu, alergic aku datangg menyerangg masa atas padang. orang bagi bola kat aku, aku pulak sibuk sibuk duk garu gatal. muka aku macam kena sengat kat tebuan sebab penuh dengan bintik bintik merah. can you imagine it girlsssS? hahaha XD

sebab tu la bila aku kat sekolah menengah, aku tak masuk apa apa pun sukan atas padang. aku takut alergicc derr --' orang yang tak pernah merasai, takkan tahu betapa seksanya nak control supaya tak garu.

masa aku pegi bukit merah, tanbun pun kena alergic jugak. sebab air kat situ kat air chlorine. mungkin kulit aku sensitippp kot ? cuma alhamdulillah sekarang dah OKAAAAYYYY (y)

dan jika ditakdirkan aku terpilih untuk pergi ke PLKN, aku akan gunakan surat penyakit alergic ni sebagai excuse untuk melarikan diri dari terjerat dalam dunia PLKN. haha XD

sekian :0



Tak terjangkau tinggi pekertimu. Tidak tergambar indahnya akhlakmu. Tidak terbalas segala jasamu. Sesungguhnya engkau rasul mulia. SANAH HELWAH YA RASULULLAH <3 

0 oh ye ?: