Monday, February 06, 2012



serius aku tak faham apa punya hati batu lah ummi aku! hati, perasaan dibuat daripada batu agaknya! ya allah boleh lagi bertahan even aku dah tempik tempik macam orang menyalak? 


ya allah panasnya hati aku! ya allah. buat hal untuk sekian kali. aku rasa nak tampar muka aku tiap kali air mata jatuh.


agaknya jika aku di tempat ummi aku, dah lama naik mangkuk sendup galpu apa semua atas muka. itu kalau aku, tapi sekarang ni di tempat tu ialah ummi aku.


geraammmm! sakitt. sakitt sangat sangat hati. punya lah aku bersiap awal nak matiii. bila tiba waktu isyak, aku suruh solat cepat cepat. tapi suruh tunggu. aku tunggu. last last? ya allahh! panasnya hati aku.


aku pun ada hati dan perasaaan! bukan kau je yang ada hati dan perasaan. kau je yang ada family. aku pun ada! ummi pun ada! 


- kadang kadang kan, aku rasa tak sabar nak cepat cepat masuk U suapaya cepat cepat aku blah dari rumah. 



1 oh ye ?:

cerkLeng said...

bakpo pulak ni heh ?