Tuesday, February 07, 2012




if you want your life change, then your choices must change !

sayangg sayangg sekalian, 4 mac ni aku dah exammm :) yahoooo eksited nyewwwwww. okayy menyampahh den --'

exam, kenapa cepat sangat kau datang jemput aku eh ? kenapa cepat sangat kau nak lambai lambai tangan kau kat aku eh ? kau tahu tak betapa terseksanya aku nak catch up kau ?

dah la silibus form 4 pun terbangg entah ke mana. hailohh hailohhh letihh --' BIO FIZ and of course la ARABBBBB still lagi krenggg kringg kronggg. haha XD okayy serius bangga bila cakap dalam otak aku ni kosonggg. entah ada apa apa :/

bila dihitung, ada 6 bulann je lagi yang aku ada untuk habiskan silibus form 5 dan sekaligus cover form 4 untuk spm. sebab nanti trial, kiranya semuanya mesti ada dalam kepala hontakkk aku nih. dan yessss, aku target straight A untuk trial. macam kak riena ^^

nanti bulan mac ni, aku target dapat 6A ! tak terlampau tinggi ke eh ? tapi, ada aku kisah ? angan angan dulu. insyaallah aku akan capai matlamat exam mac ni. doakan aku ya peeepss. 

untuk mid year, aku target 7A. why tak penuh? sebab aku tak rasa aku mampu lagi. insyaallag trial bulan ogos nanti aku target straight A dan kena wajib ada 3A+ - insyaallah target addmath, kimia, math moden :)

hidup kita ni kena lah ada angan angan kan? baru lah hidup kita bermatlamat sikittttt. bak kata mutiara, 
gantungkan mimpimu setinggi langit, suatu saat kau akan mampu meraihnya.
kadang kadang kan, ada orang cuba nak jatuhkan aku. yuppp, haha XD mula mula tu rasa down la jugak kan? rasa macam arghhhhhhhhhhhhh bodoh gilooo aku nih. gotuh tok reti gonih tok reti. gedio la hok aku reti nih. serius, ada orang cuba tengok aku 'tersungkur' di tangan dia kalau bab matematik. eleeeh aku perasan sangat la derrr --' haha XD tapi, bagus cunn apaaaaa. barulah ada feel bertandingggg kan? compete secara sihat. kan kan suha ? haha me love youuu lahhh ! <3


tahun ni, aku kenal ramai sangat sangat budak yang geniusssss! jadi, aku pun nak jadi budak genius jugak. boleh kan ? aku nak buat ummi aku happyyyy :')


quiet leee sangat aku niii. haha


doakan aku ya peeps! 

0 oh ye ?: