Thursday, February 09, 2012

Maulud Nabi

ehem ehem :D hari ni kat sekolah buat maulud nabi. minggu lepas tiap badan uni, kelab kena buat banner dan perarakan untuk 30 students. agakks busy lah nak buat banner tu. aku dan yang lain tak pernah handle apa apa kan selama ni, tup tup tahun ni kena! haha XD memangg tahun yang paling syiokkk, tahun yang paling bermakna dalam hidup aku selama aku kat MMP lahhhhh <3 hihi


jumaat lepas, aku dan MT yang lain datang ke sekolah buat banner. agakss siap jugak lah hari tu. even krenggg :'] haha


*pengerusi yang caringg daringg




 okayyyyy can you believe meee ? hahahahahahhhaa. ummi aku memang mangkuk hayunnnn tergelak tengok gambar nih!





haaaa, setakat tu je la yang siap. lukis banner, kotak kotak dan muhammadan rasululullah atas kepala. yang rest, bahagi tugasss! 


dan hari ni, ya allah memang bestt! selama ni tak pernah kalau maulud, ada perarakan. tahun ni baru start. jadi agak awkward la. tapi syahduuuuu.


pagi pagi lagi ada ceramah pasal nabi. macam biasa. disebabkan panas sangat, jadi badan aku gatal gatal lagi :'( dan yezzahhh aku tidur! horayyyy, haha


dalam pukul 10, berkumpul semua badan uni dan kelab tuk berarak. aku tengok group lain memang cantikkk gilaaa. jauh berbeza dengan group aku. tapi, hellloooo ada aku kisah. perarakan ni cuma nak have fun je kot. bukan niat nak bertanding ke hape ke.


lagipun, group aku hanya keluarkan 20 hinggit je. group lain, beratus ratus derrr hanya semata mata nak berarak. aku fikir kan, buat apa la keluar duit banyak banyak, nak berarak je pun. lepas siap berarak, semuanya buanggg. baiklah keluar duit banyak banyak tuk jamuan nanti. masuk perut! baru berbaloiiiiiiiii. oh yeahhhhh <3 ( group math kannn, mestilah kena pandai pasal pengurusan wangg ni. kan kan ? )















memang peningg jugak kot urus benda ni. tapi besttt, kotttt! haha



mirror on the wall, here we are again through my rise and fall, you have been my only friend.




masa ni buat perbarisan atas padang depan sekolah. haha XD ---> perbarisan leee sangatt. 














lepas tu terdengar alunan selawat dari shoutul maahad. ya allah, memangg nak nangis derr --' syahduuuuu !!!!! 


tak lama lepas tu, start lah berarak. dimulai briged. memang cooooliooooooooooo <3









agak lama jugak kot berarak nih. sebab masa aku dah sampai kat final, persatuan sej geo baru start nak bergerak. bila sampai semua kat thobur, ustaz mat nor suruh selawat sama sama dengan sekuat hati even masa tu memang panass gilaaaa.



lepas siap berarak ni, ada jamuann. aku makan sikit jewwwwww KOTT! 


sebelum nak balik, bergambar dengan kawan kawan dulu. kawan yang mantoppp habisss <3 me love you guysss!

























bergambarrr sampaiiii lahh balik. hari ni ummi aku datang amik aku. serius ku bahagiaa.





sekiann :D


p.s : tak sabar sabar nak tunggu tuk perbarisan PESKO pulekkkkk :']


0 oh ye ?: