Wednesday, February 29, 2012



ingin sesekali aku melaung meluahkan rasa rindu di hati ini kepadamu :') - takda kena mengena dengan entry. haha XD


bila chat dengan budak STAR - afif, bertanyakan keadaan aku sebagai calon sijil palinggg mudah which is SPM, teringattt wooo masa chat dengan budak SAS. haha :p tak sangka ya, dah lama kenangan tu tinggalkan aku, dan sekarang aku bukan macam dulu lagi. totally berubah. 


iyee memang.memang aku bukan macam dulu lagi :) berubah, mungkin 270* :') keadaan yang paksa aku untuk berubah.


tapi kau tetap kawan aku, insyaallah. ingat lagi kau cakap, bila kau dah kahwin nanti, kau nak jumpa aku dengan suami aku bersama isteri kau. haha lawak bila fikir balik. macam mana lah aku yang sebesar jagung boleh jadi matured macam tu ? ohhh i mean,nak jumpa laki kena ada yang halal. kau jugak selalu cakap, kalau aku ingat kau, tengok langit. woooooo hakedennn gilaaa --' hikhik


both of you, eh bukan both. sixth of you, good luck nanti dapat result <3 share share bebeh. aku sayangg kau kau semua <3

0 oh ye ?: