Tuesday, March 13, 2012

baby raina



alhamdulillah, kak aina telah selamat teran teran macam nak buang air besar lalu melahirkan anaknya yang mana baby raina merupakan anak sepupuku yang ke 20, kalau tak silap aku :) 


bila aku hitung, wahhhh dah 20 orang anak sepupu aku. hahaha XD rasa macam tak percayaaaaaa. actually, ada je sepupu aku yang dah ada anak masa aku lahir. sebab tu lah yang jadi 20 orang tu. lepas beranak, beranak lagi. lepas tu beranak pulak. tak lama lepas tu, tup tup dapat tahu pregnant pulakkkk. haha XD


rasanya lah kan, bagi aku, baby raina ni kira real yang aku feel anak sepupu aku lah sebab kak aina first cousin yang ngokngek macam budak budak. sepupu yang lain dah maturedd. macam todler! <3 weh weh sesuka hati aku mengutuk. haha


hari tu, masa air ketuban kak aina pecah ( kot ), pegi lah dengan umi rumah che chik. ummi aku cakap apa entah, tup tup terkena atas batang hidung aku. cihhhh --' rasanya ummi aku cakap, 'eh tok sei doh kito beranok pulok. nok tunggu cucu pulok.' masa tu serius aku blur. laluuuuuuuuuu, kak aina cakap 'shahira bilo nok nikoh? moksu nok cucu nih. haha 'masa ni baru aku faham ! memangggg senget. 




last, baby raina jadilah anak yang soleh solehah. dengar selalu kata kak aina dengan abe rahimie. dan ketahuilah baby raina yang your parents sangat sangat sweeetttt. macam raja sehari tiap tiap masa. sentiasa lovinggg sampaikan ???? malas ahh nak sambung, maluuu --' lalalallalala~


last ; tak tercapai jugak hati kak aina nak lahirkan anak pada 12.3.12 . dia cakap tarikh tu cunn :) 

0 oh ye ?: