Thursday, May 24, 2012

cita cita aku terlalu tinggi. tersangat sangat tinggi. nanti aku boleh drive dan ada lesen, first thing aku nak buat aku nak bawak adik adik aku pergi genting highland ! oh yeah <3 abe angoh mimi nana, tunggu kakak habis spm, habis kex, ado lesen, berehhh kito gi genting highlandd ! 


bila aku dah ada lesen, aku nak race ! cehhh angan angan. haha :D - kata kata ni selalu aku cakap bila kawan aku tanya sambil gelak sebab aku hanya bergurau. 


aku selalu berangan, nanti hari result SPM ( gulp ! ) pagi tu, aku nak angkut semua kawan aku pergi ke sesuatu tempat yang boleh release tension seperti pantai ! hahaha. 


then, aku selalu berangan aku nak bawak umi aku ke mana mana saja umi aku nak. untuk overseas, insyaallah nanti aku kerja aku akan fly-kan umi aku. biar lah umi cakap umi tak nak, tapi kakak akan buat ! i will ! one day ! kakak akan hantar umi pergi umrah, atau pun buat haji sekali lagi :')


cepatlah dapat lesen, dari dulu lagi aku nak bawak kereta. 

0 oh ye ?: