Sunday, May 27, 2012

pertama kali

pertama kali ada orang cakap suara aku slow.

pertama kali ada orang cakap aku tak sesuai kawad.

pertama kali aku rasa aku pendek.

pertama kali aku dengar orang cakap muka aku lembut.

pertama kali aku menitiskan air mata kerana arab.

pertama kali aku menangis kecewa terduduk sampai tido pun air mata jatuh kerana addmath.

pertama kali aku rasa lemah dalam nak teruskan perjuangan spm.

pertama kali aku rasa aku tersangatlah anti dengan orang kapel.


sememangnya moment pertama kali tu aku akan ingat terus sampai ke akhir hayatku,


dan,

pertama kali aku berhati hati dengan lelaki.

pertama kali aku rasa semua lelaki atas dunia ni sama, tiada yang beza.

pertama kali aku benci lelaki.

1 oh ye ?:

Ninie said...

Jgn la mcm ni...sedih rasa bunyinya...hehe. Cheer up ya! X semua lelaki jahat...ayah kita baik kan kan kan???