Wednesday, May 16, 2012


i'd tried my best for physic. but, what could i do when i saw the paper and felt like 'what the heckkkkk?????????

HAHAHAHHAHAHHA :") aku nak menangisssss ! tolongggg lah. bila keluar dewan, just terduduk. tak tahu nak rasa apa. blur. sama ada sedih, happy atau pun kecewa. entah, blur.

kalau arab, memang dah pasti feeling. sedih. kalau kimia, tahu jugak. sama ada sedih atau happy. tapi kalau fizik? ya allah terduduk !!!! kecewaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~

kimia pun macam tu, fizik pun lagi lah nazak, BIOOOOOOOOO ? can anyone tell me what i must to dooooo ? how would i do ???? pleaseeeeee anyoneeeee ! hahahahhaha. 

kimia, target untuk paper 1, triple tinggi ahhhhh. bila jawab kimia, terbayang bayang dua orang, iaitu cikgu mukerjee dan jugak student laki ahmad maher. hahahahhaha :'0

you, thanks a lotttt ! sebab awak lah, saya benci dan saya study maut tajuk rate of reaction sampai saya khatam even baru bulan 12 tahun lepas. thanksssss :) andai one day kita kawan, saya nak ucap thanksss !

esok addmath ! im triple ready for it. yeahhhhh :) fighting fighting fightinggggg >.< haha :') finally dah faham tajuk log - happyyyy 

p.s ; ada orang suruh aku dengar lagu ni, dia cakap kalau ada laki nak usha aku, mesti laki tu bagi lagu ni. i wonder why ~~~~~~`



haha ;) you know my story.

0 oh ye ?: