Thursday, June 14, 2012

13 jun 2012 :') - family

assalamualaikum :)


aku happy aku happy ! tersangat happy. semalam, aku tak kisah pun takda kek ke apa semua. cuma nak wish dari family aku. tu je, tu pun dah cukup. tak mintak lebih pun


masa makan buah kini semalam, aku tengok ummi dengan abe angoh bercakap dalam diam. so aku curious ah kan? lepas tu aku tanya ado gapo mi? ummi jawab takdok gapo eh. koyaa ore kecek pasal dio. so aku senyap. haha


lepas tu aku study addmath. wuhuuuuuu~ studyyyy tuuu! macam ajaibbb. masa study tu, aku text dengan kawan. aida, linda, yana, zati dan semua, cakap thanks sebab wish. sebelum tu, manusia yang aku tunggu call aku banyak kali tapi aku tak angkat sebab aku tak dengar. dia pun call. mekda! happy birthday to you. happy birthday to you. happy birthday happy birthday. happy birthday mekda!!! ya allah, terkelu nak mati bila dengar dia nyanyi. terharuuuuuuu!!! iman, aku sayanggg mu. hahahhaha :)


masa tengah syok syok aku study ( kononnya syok ah kan ? hahaha ), tiba tiba blackout. gelap je rumah. baru je aku nak tempik lari. aku tengok ada lilin lepas tu semuanya nyanyi HAPPY BIRTHDAY KAKAK HAPPY BIRTHDAY KAKAK. HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPATY BIRTHDAY KAKAK. 




terkejutttt! sangat sanagt. lepas tu iwe pun bawak ah kek cheese tu kat aku. dia lalu depan kipas. terus lenyap nyalaan lilin tu. tinggal satu je. hahahahha. yana kepoh nak tiup lilin jugak. haha.




lepas tu, ummi suruh pakai tudung nak amik gambar. haha :) happy sangat sangat. tak silap, first time kot sambut birthday aku secara suprise. haha. selalunya beli kek, KFC lepas tu makan ah. 


lepas tu gambar gambar. masa tu dalam pukul 10 lah kot. ummi pun ulas ah macam mana boleh nak buat suprise tu. aku agak hairan ah kat mana angoh simpan kek tu sebab tak silap aku, aku dah masuk bilik angoh tadi tengok iwe study. macam mana mereka prepare semua nih? haha :)


ummi cakap ah masa ni 17 tahun lepas, ummi duk sakit perut maso dok makei nasi. pahni, kul 11 lebih gitu, tubik lahh kakak.  balbalablablaa haha. terharu gila ahh weiii ! haha aku tak tahu nak bagitahu macam mana lah perasaan aku semalam. sedih, sebak nak mati.





sayang adik adik kakak semuaaaaa :')))))))
ummi cakap, baba la hok beli kek nih kak. perghhh terharu nakk matiiiiiiiii !!!! haha rasa nak peluk semua family aku. tapi tak terkata tahu takkkk ?????? hahaha





hanya allah dan aku tahu perasaan aku. hikhok.


lepas tu, tak sangka someone call. terdiam seribu bahasa bebeh :) ! haha. aku angkat. tapi aku cakap gsukrrrrrr sebab  ????? haahahha! lawak. so, aku text dia cakap sorry blablababalabla. dalam hati aku, eh dio ni tok ingat ko birthday aku. malu oh nok tanyo. ahh caro ahh! aku nok oyak jugok suruh dio wish. hahahhaha. so aku text cakap, eh! hri ni birthday org tahu x? sampai hati tak wish. dalam hati ya allah gilo apo aku text gitu ?  dia balas, tadi orang tepon tadi? tahu tak org nak buat apa? hahaha. orang nak wish ah. selamat hari jadi junior. blablabalabla. hahaha terharu sangattt ! tahun lepas punya la macam gila aku tunggu manusia ni wish. tak wish jugak. and you're the last personnn ! biasanya orang cakap, first person dan last person ni akan sentiasa diingati. wakakakkakaka


semalam aku tido dengan happy even pada awalnya sedih nak mati sebab semua kawan MMP, especially student kelas aku takda sorang pun wish. tahik kucing semua!!!!! tapi alhamdulillah, semua manusia yang aku harap wish birthday kat aku, wish kecuali kawan kawan MMP ah kan ? haha. biarlahhh --' 




okayyy. assalamualaikum. thank you ummi baba iwe angoh mimi dan meknana hitammm :) kakak sayang semo semo. muah muah. wink wink ^^



0 oh ye ?: