Tuesday, June 26, 2012

silent

di sini aku nak umumkan bahawa tadi kawan kawan aku CABARRR aku supaya aku senyap esok kat sekolah. wuhuuuuu~ ciss! nampak sangat mulut aku potpetpotpet selalu kan kan? 


ageksss gerun bila mengingatkan cabaran ituu. persoalan dalam minda - boleh ke eh aku mampu bertahan tutup mulut buat sehari? kanggg nampak pelik bin ajaib bin aneh pulakk kangg bila aku senyap. hahahhahaha


alaaaaahhh~ sekarang ni memangg ah nak suh aku senyap. kononnya bising. cuba nanti kalau aku dah takda, bila aku dah meninggal, pasti punya mereka rindu nak tengok aku. hahahahhaha


esok aku nak bawak buku banyak banyak supaya aku tak rasa bosan bila aku tak bercakap. baiklah ! aku terima cabarannnn itu. XD


cuma aku takut jugak lah. mana la tahu kot kot sebenarnya aku dengan mereka nak bergurau manjewww je. tapi lama lama dah tak bergurau jadinya. takut jadi senyap tak bertegur sapa. tu haaa aku takut bila aku senyap. bukan aku tak boleh senyap ( cehhh KONONNYA ) .


wish me luck for tomorrow. ONLY TOMORROW

0 oh ye ?: