Thursday, July 05, 2012

deactive !

SALAM NIFSU SYAABAN semuaaa :')


hari ni buku catatan amalan kita yang baru bermula. dan aku harap sangat untuk buku catatan amalan untuk kali ni tidak tercemar dengan noda noda hitam. aminnn :')


bila aku ingat semua tu, aku jadi berhati hati nak buat benda. HAHA xd


semua kawan kawan aku dah study. aku, entah bila lah aku nak study pun aku tak tahu. mungkin dah slow slow nak start koooooootttt. semalam umii tanya aku bila trial, bila aku jawab 30 july. ummi aku cakap, 'ummi tok tengok kakak study pungggg?' terkaku seketika. HAHAHa XD


aku sekarang ni suka sangat online. dan bila aku fikir balik, reflect balik, memang sangatlah tidak akan aku dapat terima kenyataan andai aku gagal dalam SPM which is tak dapat score full spm hanya kerana facebook! 


noooooooo! aku tidak akan sesekali benarkan itu semua terjadi. kalau sebab lain aku tak dapat score, aku boleh terima. ye lah, dah bukan rezeki kita kan? tapi bukan sebab facebook ataupun lelaki! no! aku takkan dapat terima result aku gagal hanya kerana dua benda tu. TIDAK SAMA SEKALI !


so, memandangkan hari ni nifsu syaaban, so aku nak DEACTIVE EFBEE aku. hikhok. percaya tak percaya tak? unbelieveable kan kan aku nak deactive facebook? haha. tapi percaya pada aku.


ehem ehem. facebook je aku akan deactive. blog, selamanya akan on sebab aku sayang tahap mati blog aku ni tahu? dah berapa lama blog ni setia dengar luahan hati aku. hahaha :')


aku akan deactive facebook malam ni dan aku akan re-active balik lepas trial, sebelum raya.


trial dah dekat dan aku langsung tak da sebarang persediaan. so, wish me guysss! doakan aku berjaya dunia akhirat. kalau ditakdirkan tak dapat yang dunia, takpe lah. asalkan dapat akhirat :") positive !


p.s : aku tersangatlah happy bila aku dengar kawan kawan aku ingat sangat sangat dan dapat jawab dengan betul soalan soalan yang aku ajar mereka. sebab untuk aku mengajar mereka, sangatlah sukar. aku tak reti nak ajar orang, so bila aku ajar orang, lidah aku macam terpelaokkk lah kot. terbelit belit. haha XD


sayang semuaaaaaa <3 doakan kejayaan aku, adik adik aku, kawan kawan aku dunia akhirat. salam :) 

0 oh ye ?: