Monday, July 23, 2012

short update.


tepat pukul 6.03 pm tadi, baba aku dah tahu aku amik lesen kereta. and dia mungkin sangatlah shock bila dia tahu aku nak test lepas raya ni dah. haha XD


baba aku agak lah kot nak marah. dia tak marah punnn. cuma dia kata, 'oloooh la. nok amik lesen lagi nok ngaji lagihh.' aku just terdiam. hikhok XD mungkin sekarang dia tengah fikir pasal aku - lesen kereta. 


yang aku pusing skarang, aku nih tak pandai pun drive lagi. tapi dah nak test. err >.< aku reti naik bukit && parking. atas jalan raya ni, aku slow sikit sebab aku takut masa nak u-turn and juga tak yakin diri. hehe :)


btw, mieyah ! tahniah tahniah tahniah :) haha XD aku tabik spring sprangg ah wei sebab mu berani jekoh balik tester tu. --' 


i really do like it when people tell me about themselves. it doesn’t matter what. it can be about their day, what they did that they found amazing, what their hobbies are, etc. i like knowing about people. in a way, it makes me feel like they trust me. you’re not bothering me with your rambling. i actually prefer to listen.

0 oh ye ?: