Friday, August 03, 2012

your note is sooo scary

ur notes in your room are soooo SCARY !

Ya Allah I know you are there. I know you see my tears. I know you hear my prayers. I know you are testing me. And all I ask from you is to strengthen my Imaan so I can handle the struggles in life and have patience. I love you my Lord. My Allah. Please keep me safe” Ameen.  

guyss. bila aku balik semalam dengan ummi, ummi pun cakap, 'kakak! kak nis oyak kakak ni po nok bunuh ore.' then aku blur ah sebab memang aku rasa bunuh orang pun. haha ummi aku cakap, 'ho lah! dalei bilik kakak tuh, siap pakoh lagi namo ime dengan madihah. supo nok bunuh ore doh.'

nampak tak kertas manila warna kuning tu, haaa kat situ la nama ime, madihah, ipa aku pangkah besar besar. hahaha 
well~ memang aku nak bunuh pun ! haha. tapi bukan real ah wei. gila apa aku bunuh orang tak pasal pasal nanti akhirat allah balas balasan yang sangat teruk macam dalam PSI tu --' scaryy derr.

maksud bunuh aku tu, aku nak beat result dengan diaorang ah. aku nak jadi the best. phewwww~ angan angan yang tinggal angan angan. hahahhahahaha --' nak jadi the best, tapi study tak best best pun. 

serius lah kan kan, heeee. dari kecik sampai aku besar, aku selalu nak dapatkan yang terbaik dalam family aku. aku nak jadi the best! aku benci manusia yang pandang rendah kat aku. aku benci kalau orang pandang aku sebelah mata macam aku ni tak cerdik mana. aku benci!

dari kecik aku selalu nak jadi the best antara cousin aku yang sememangnya the best tiptop apa semua. kak ina, abe yus, kak nis, kak ya, abe mad and blablabalbaba, aku nak jadi the best! nak jugak jadi the best even result aku tak se-top mereka.


jujur ah aku kata, masa result pmr hari tu, memang berdebar nak mati sebab masa tu iman dengan madihah dah dapat straight. dalam otak, 'eh aku ni buleh dok eh 9a? kalau aku tokleh, malu ohhhhh' so, bila aku dapat 9A. aku tersangat sangat happy sebab dalam family aku, takkan ada sapa yang dapat beat result aku except adik aku. err --'

SPM, insyaallah aku akan buat yang terbaik supaya aku dapat jadi the best lagi. hikhok ^^ tapi, aku sekarang bukan macam dulu lagi. aku dah matang beb! insyaallah aku terima segalanya result aku. sekarang aku dah jadi manusia optimis. hewhew >.<


p.s : hari isnin ni, umi aku ajak student dia iftar kat rumah. kak nis, kak tie semua ada. ohmann --' aku mungkin dapat agak sedikit sebanyak apa yang mereka akan katakan. hahahahha --' 

exam is damn ! perghhh aku tak tahu nak kata apa result aku trial ni sebab aku rasa memang the worst yang pernah aku jawab ah kot. hahahhahahahha --' tu lah, study last minit sangat. hikhok ^^ - still hoping straight A. 

0 oh ye ?: