Tuesday, September 04, 2012


how weird this world! duluuu, kau mati matian cakap yang kau takkan jadikan benda tu sebagai penghalang untuk kau capai target kau, iaitu tuk dapat straight A spm nanti. tapi sekarang? dunia dah terbalik. aku rasa macam benda tu bummm atas muka aku. aku berusaha nak buat selamba badak, tapi still tak boleh. dah berapa hari aku termenung, yess without doing anything. NOTHING! phewwww.

hari tu berkias dengan kawan pasal something yang mengganggu fokus aku, lepas tu dia cakap, 'mungkin mu terlebih fikir kot da. mungkin mu terperasan sorang diri kot da.' thanksss sebab dah celikkan mata aku. sejak tu, aku dah tak fikir apa apa pun lagi. freeeeeeee~ hikhik ^^

sekarang, sangat takut nak pergi tusyen. first ^^ lupakan. top secret. second, aku tak faham kenapa ada laki psycooo macam baru terlepas dari wad gilaaaA?? terseksa jiwa raga aku termasuk kawan kawan aku sekali bila tengok dia ada around tu. oh tolonglahh! jangan bagi aku cakap kasar sudah. nanti tak pasal pasal aku pergi sembur macam meriam atas bijik muka kau. oh yaaa, it's so weird when someone called me SHU !!!! hahaha. but it's more better than called me SSJ, stands for shahira shuhada jailani. and, lagilah awkward bila kau berkawan dengan someone yang langsung tak expect kau akan berkawan lepas tu siap boleh buat joke bodoh lagi dengan kau. 

i want to text you. but if you dont reply, surely i will feel stupid. so, better silent! 

p.s : result trial dah hampir tahu semua kecuali arab je lagi. so far so good but so far so bad. hahhaha ^^ cakap pun dah macam orang kelinggg. seriously, result jatuhhhhhh teruk gilaaaa :| rasa kadang kadang pun down jugak. tapi biarlah. nak buat macam mana lagi kan? tapii seriusss lahhh aku cakap. aku langsung tak mampu nak percaya PSI aku buat kali yang pertama kecundang jatuh pergi gred B pada result trial. OMG! sorry. still cant believe it. 


0 oh ye ?: