Monday, October 08, 2012

PMR


kehadapan kekandaku yang tersayang, (gelak sampai tergolek - okay tipu sangat le)

dulu UPSR. esok PMR. esok esok SPM. lepas tu family aku hooray hooray lepas angoh, abe, aku flyyy over the paper. haha : ')



abe, buat molek esok PMR. 
tebus balik kesalahan abe dulu masa UPSR.

tapi, andai kata abe tok dapat straight A pun, kakak yakin baba ummi tok kecewa sangat. sebab kami tengok sendiri dengei bijik mato abe study hardddd. toooooo hard! more than me ;') silly ohh ohh silly meeee.

tapi tu ahhh. kakak yakin 88% abe dapat grab PMR kali ni. tapi semuanya dengan izin allah  :)

abe ingat lagi dok maso result pmr kakak dua tahun lepas? bilo cikgu umum namo kakak dapat 9a. kakak tiok po ore giloooooo. lepas tu umi tiok. kei kei abe? lepas kakak naik atas pentas amik slip, then bilo kakak gi tempat kita, kakak peluk umi. abe ingat kei? lepas tu, tibo tibo umi suh kakak tengok abe. abe ingat lagi kei abe wak gapo?

abe jerit! abe tahu dok, abe tiok! kakak tahu abe terharu bilo tengok kejayaan kakak dan kakak tahu abe kesal sebab abe tok dapat grab UPSR dulu. dan bilo kakak upload dalei fb pasal result hari tu, abe pun komen ;



abe, kakak harap sangat abe dapat grab PMR. kakak tahu, abe start study smart bilo abe tahu nadiah buleh 7a trial dan abe hanya dapat 3a. mungkin abe sero tercabar lah kot abe kei? 

dan hari tu, bilo kakak oyak kakak dapat 10a trial dan untuk kali yang pertama kakak dapat a arab, abe pun update status dalei fb tanyo gano eh nok ngaji biar dapat result cemerlang? hahaha --' abe, kakak budok annusrah arab maso pmr dulu tahu dok ? annusrah tu gak kalu bahaso mudoh, kelas ore bod*. silly me --' tup tup, kakak dapat grab. abe, bukei budok annusrah pun dan abe gi tusyen arab, takkei lah tok leh a. positive!

takpo abe. trial ni nothing lahhh! bukei gapo gapo pun. ado jah ore dari nothing masa trial, jadi something hok sebenar. so, be cool. toksoh caro apo ore nok kato. just believe yourself bebeh :)

last, abe keno ingat so bendo. kalu abe buleh strek A, abe buleh wak umi banggo dengei abe dan abe buleh pitisss banyokkkkk. hahahahhahahaha --'

bila aku motivate iwe, mesti aku cakap benda ni nak suh up spirit ;


abe sokmo keno ingat. kalulah abe buleh strek A PMR, takdok ore doh pandai dari abe kakak. pupu kito hok lain semo 8a. tapi kito 9a. hebak kito lagi abe. biar lah kito bukei best student macei sep sep dio pun. tapi, kito terhebat. takdok ore doh buleh beat kito. abe pun tokleh beat kakak. abe hanya setaraf jah dengei kakak. hahaha :'0

serius, memang benda tu la yang aku selalu sumbat dalam kepala hotak adik aku :] dan kata kata ni jugaklah yang aku selalu cakap kat kepala hotak aku time aku malas, nak suh study.


UPSR


PMR
nanti aku letak gambar result SPM aku pulakk. just cant wait for ittttttt ! ohyeahhh 


btw, semalam aku telah buat decision yang sangat tepat! even hati cakap tak nak, tapi cekalkan hati supaya teruskan kata akal. hahaha :') maybe it's the best for me myself. aminnnnn. 

0 oh ye ?: