Friday, October 12, 2012

KM's

kak marina :')

tadi birthday kak marina. aisyah bagitahu aku since ahad lagi. dan masa tu hanya aku dan dia tahu. seriusssss? akuuuuu? hahaha --' terharu beb! ok so fine, memang aku mudah terharu punggggg.

jadi aku ditugaskan beli kek. petang tadi aku chat dengan ayie dan aizat pasal suprise ni lahhh. rugiiii masa study aku sejam. acehhhhh bajet je lebih. haha chat punya chat sampai blank otak aku. serius. 

first, nak beli yang slice ke yang full. kreng dah kat situ. lepas tu lagilah kreng bila nak bawak naik atas kek tuh. gaduh punya gaduh, bahas punya bahas (konon), ayie pun suggest ah suh aku beli kek tuh then tunggu dia kat bawah. lepas tu dia amik dan buat naik atas. 

okay masa ni aku just oh okayyyy baiklah nanti ayie mari amik kek tu dengan aku. then, bila aku offline, terus aku iron baju. okay for the first time aku blank nak pakai baju apa. kejap amik jubah. kejap amik seluar. kejap amik baju muslimah. matching matching siapppp. selalunya aku redahhhh je pakai benda hapa sekalipun, janji pakaiii. 

masa siap semuanya, aku turun lahhh nak pergi dah. tanya umi mana kunci waja. umi cakap ada dengan baba. adehh --' aku call kat baba. last last aku guna kunci spare. masa tu dah pukul berapa dah. lewat sangat dah sebab aku takut ayie and the rest sampai dulu.

masa drive, memang nak mengamuk sebab jalan jem teruk. (takda lah teruk sangat pun.sebab rushing kan?) masa aku sampai kat muhibbah tu. terus grab blackforest. hajat di hati nak beli 1kg. tengok tengok 54 hinggit. mampus i~ last last beli 1/2 kg - 35 hinggit. tu pun nak naik terbeliak mata aku tengok. mahal kot --' aihhh.aku pun tak rajin makan.

lepas siap beli, terus drive pegi karisma. masa sampai, terus eh! biar betik aku janji ng ayie nok tunggu dio nih? eh unbelieveable betulll. (okay ada kisah tersendiri. hahahah) tunggu punya tunggu ayie, last last hampehh. nak tertido aku tunggu atas kereta. so, aku decide nak naik atas dulu.

baru je aku keluar, aku tengok aisyah and aizat sampai. so, aku pun seperti biasa lah tempik panggil mereka. ohhh ohhh memang i tak reti malu pungggg --' alaaa bukan jauh pun.aku pun reti malu lahh. alhamdulillah still ada sifat keperempuanan aku tuh even sikit. 

so, aku pun pergi lah tempat mereka. aku tengok aizat. ya allah sungguh aku rasa nak tergelak kat situ jugakkkkk bila teringat benda tu. hahahaha lepas tu, tuptup ayie datang. dia sengih sengih. grrr~ 

lepas tu ayie aizat suruh aku dengan aisyah check kak marina ada kat mana. tapi tu leee, kak marina selalu ada kat corner tuh. so aku just tunggu ah kat situ sambil dengan aisyah cerita kat kak marina pasal dia accident semalam.

lepas tu, tengah aku syiok termenung. ayie bila masa datang pun aku tak tahu panggil aku. dia suruh aku pergi kat tandas. oh okay first time aku cakap dengan ayie! hahahahaha aku rasa macam eh gilo apo ayie nihhh suruh aku mari sini. tempat tu laluan orang lain tapi aku rasa kekok lah pulakkk. acehhh bagusnya i~~~

mula mula tu rasa janggal lah pulak sebab tanpa segan silu dan aibnya aku cakap aku memang jenis dalam facebook je potpetpotpet tapi kalau face to face terus aku senyap. OMG OMG aku malu sebenarnya. hahahahaha tapi dalam facebook, bukannya aku rapat dengan ayie pungg. so, sama je lah kangg? tapi bila aku tengok ayie pun buat selamba badak yang tak berapa nak badak mana tu, aku pun terus la jadi badak selamba. hahaha bila aku start jadi manusia yang selamba badak, dah tak malu ahh. i can be the real me! hahaha

lepas tu kalut dalam kelas kejap tanya macam mana nak suprise KM. okay lupa aku nak cakap. sebenarnya ni semua plan aisyah. masa nak habis kelas, aizat ayie pandang belakang dan tanya bila nak buat. terus ye lahh.real me. haha

ayie pun pergi la amik kek tu. masa tu aku cakap kat aizat suruh dia pergi tutup lampu. lagi kebabom kan? lepas tu aizat cakap apa entah. tuptup tiba tiba blackout. hahaha. ruparupanya captain yang tutup lampu. lepas tu semua nyanyi. time ni, lantang je suara aku nyanyi. gelap kan? hahahahah lepas lampu bukak, terus aku slow slow je nyanyi. i malulah you olsss~~ hahahahaa menyampahhnyaa akuuuuu. 



lepas tu gelak gelak and so onnn lah. kak marina suruh aisyah dan ayie bagi speech sebagai pencetus buat semua nih. aisehh aku rasa nak menangis pun ada bila aisyah bagi speech. and ayie, thanks sebab mention nama aku. tapi sempat lagi perli akuuuu. cetttt --'

so far, alhamdulillah sebab jadi ! mission complete! kak marina agak shocked lah jugak. hihi ^^ sampai fareez yang dalam tandas pun terkejut tiba tiba blackout. hahahaa

frust. ye. sangat frust sebab aku tak bawak kamera. just teguk air liur je lah tengok ayie snap. 


the guys :)


the girls :)

 sure i will miss the moment ! 

0 oh ye ?: